ÅÅÅÅ

MammaNætte

Glad i forumet
...

[:(]
Det er så dumt når det virker som om de ikke bryr seg....
det er så frustrerende når voksne folk ikke kan tenke fonuft!
Jeg venter og en julegave til småen fra svigerfar... tør ikke spør om den jeg..

Ja det er det[:(]
Har ikke hadd ordentlig kontakt med pappa på 15år så det er  tungt..

Uff, det hørtes ikke noe særlig ut......synes lille fortjener litt bedre enn som så.....[&o]
Skjønner godt du blir skuffet og lei deg - stakkars lille gutten din!
God klem til deg - hev deg over det.
Kanskje like greit at han ikke er så involvert, hvis han skuffer sånn ved store anledninger[8|]
Trist for gutten din, men det er din far som blir den store taperen.......

Huff, så leit. Vi har en lignende situasjon her. Min svigermor gjorde kjempe forskjell på jentene i forhold til dåpen. Da eldsteman ble døpt var gaven fra svigermor at hun betalte halve kalaset. Altså et par tusen kroner glatt.
Da minsten ble døpt i februar, fikk hun en sparebøsse som ærlig talt ser ut som om den er kjøpt på nille, og en tallerken med noddy på.
Jeg er selvfølgelig takknemlig på min datters vegne at hun har fått gaver. Men jeg synes forskjellen var kjempe voldsom. [8|]
Jeg ser at mannen min også la merke til det, men at det er sårt for han. Mine foreldre kjøpte nesten helt like gull smykker med diamant til jentene. Og til og Med min bestemor (jentenes oldemor) husket hvor mye hun hadde gitt forrige gang og ga akkurat det samme.

Jeg skjønner også at det blir ekstra sårt for deg når du ser at de prioriterer penger til noe annet.[&o]

Ja får prøve og heve meg over det.
uff så leit=(

så utrolig kjipt!
Tror nesten jg hadde kommentert på statusen til stemora di jg as. Sagt noe som, så fint da, kansje snart på tide å treffe mye familiemedlemet oxo da.
Nei huff kansje litt slemt[&:]

Føler m dg.......

Svigerfaren min har heller ikke sett rania ennå på ordentlig (ser henne hver uke på skype). han bor i hellas, men vi skal ned dit nå i mai, eller så hadde han kommet.

Jg føler med deg... begge søsterene mine fikk barn før meg og fikk mye ting og tang fra mamma. Jeg har ennå ikke fått noe. De fikk tom barnevogn og klær i hitt og pine. Pappa kjøpte inn bleier, mat ol i ny og ne... Føler meg litt tilside satt. Blir litt vanskelig når man er alene og skal kjøpe alt selv... ble klaging dette her. vet akkurat hvordan du føler deg...

Syns sånt er dårlig gjort jeg..

Mamma kom ikke i dåpen til snuppa fordi ho ikke ville møte pappa ( de er skilt og IKKE venner i det hele tatt ) syns liksom det går ann å legge stridsøksa for en dag når det gjelder barnebarnet liskom..

ORIGINAL: nættejeinto

Ja det er det[:(]
Har ikke hadd ordentlig kontakt med pappa på 15år så det er  tungt..

Syns kanskje de karene til nov 09 damer som vurderer å gå ut av forholdet burde lese dette. Hvor tungt det er selv for voksne folk å ha dårlig/lite kontakt med fedrene sine. Kanskje de tenker seg om to ganger før de gjør det. Konsekvensen kommer jo litt etterhvert, og da er det for sent. Uff, er så glad mine barn får vokse opp med foreldre i samme hus som er glade i hverandre.[:)]

Stor klem til deg nættejeinto!!! Din far virker som en dust, og kanskje ikke hverken pappa eller bestefar materiale. Dersom gullet ditt ikke blir kjent med han kan ikke "besten" såre han med å ikke stille opp heller... Du får se på det slik.

Ja det utrolig tungt å vite at jeg har 2 små søsken der nede i arendal som ikke kjenner storesøstra si han eldste er 9 å hu blr 5  oktober å er 3år siden jeg så dem sist. 
men Sander å jeg har heldig siden han som er sammen med mamma han har vært so en pappa for meg og det er han som er morfar for Sander. så han der nede får bare sitte der å være drittsekk.[:@]

utrolig trist når besteforeldre oppfører seg sånn =(

kjenner d til det å føle at de ikke bryr seg noenting

SÅ enig...
ORIGINAL: Buble

Uff, det hørtes ikke noe særlig ut......synes lille fortjener litt bedre enn som så.....[&o]
Skjønner godt du blir skuffet og lei deg - stakkars lille gutten din!
God klem til deg - hev deg over det.
Kanskje like greit at han ikke er så involvert, hvis han skuffer sånn ved store anledninger[8|]
Trist for gutten din, men det er din far som blir den store taperen.......

Skjønner ikke at det er mulig å oppføre seg sånn jeg!???! [:@] Stakkars deg... HEV DEG OVER DEM!

ORIGINAL: T H E A

Skjønner ikke at det er mulig å oppføre seg sånn jeg!???! [:@] Stakkars deg... HEV DEG OVER DEM!

Faren din sitt tap!!!!Hainn som går glipp av masse[&:]

Back
Topp