Krristy
Gift med forumet
Dumme dritt tlf.
Fikk en helt ny Iphone 4s på torsdag ettermiddag.
Og idag så tok den helt plustelig kveld og vil ikkje på igjen!
Den har batteri, har hatt den i laderen i tillegg nå i 2 timer men lade tegnet viser ikke engang.
Den har ikke blitt skadet heller.
La den bare ifra meg på pulten og gikk inn til sønnen min for å si at han måtte sove nå (30 sekunder) og når jeg kommer ut igjen så er tlf avslått og vil ikkje på igjen.
Akkurat det jeg trenger når mannen er i nordsjøen, har en haug med tlf-er jeg må ta men ingen tlf som funker.
Noen som vet om El kjøp fremdeles selger sånne simkort med nytt nr i butikken?
Husker de hadde det for noen år siden.
Trenger jo tlf for øyeblikket , men må ha nytt simkort imens då til den gamle tlf-en siden det andre simkortet til den gamle tlf ikke er operativ lenger !!
Fikk en helt ny Iphone 4s på torsdag ettermiddag.
Og idag så tok den helt plustelig kveld og vil ikkje på igjen!
Den har batteri, har hatt den i laderen i tillegg nå i 2 timer men lade tegnet viser ikke engang.
Den har ikke blitt skadet heller.
La den bare ifra meg på pulten og gikk inn til sønnen min for å si at han måtte sove nå (30 sekunder) og når jeg kommer ut igjen så er tlf avslått og vil ikkje på igjen.
Akkurat det jeg trenger når mannen er i nordsjøen, har en haug med tlf-er jeg må ta men ingen tlf som funker.
Noen som vet om El kjøp fremdeles selger sånne simkort med nytt nr i butikken?
Husker de hadde det for noen år siden.
Trenger jo tlf for øyeblikket , men må ha nytt simkort imens då til den gamle tlf-en siden det andre simkortet til den gamle tlf ikke er operativ lenger !!