ÅÅÅÅÅHR

Krristy

Gift med forumet
Dumme dritt tlf.
Fikk en helt ny Iphone 4s på torsdag ettermiddag.
Og idag så tok den helt plustelig kveld og vil ikkje på igjen!

Den har batteri, har hatt den i laderen i tillegg nå i 2 timer men lade tegnet viser ikke engang.

Den har ikke blitt skadet heller.
La den bare ifra meg på pulten og gikk inn til sønnen min for å si at han måtte sove nå (30 sekunder) og når jeg kommer ut igjen så er tlf avslått og vil ikkje på igjen.

Akkurat det jeg trenger når mannen er i nordsjøen, har en haug med tlf-er jeg må ta men ingen tlf som funker.

Noen som vet om El kjøp fremdeles selger sånne simkort med nytt nr i butikken?
Husker de hadde det for noen år siden.
Trenger jo tlf for øyeblikket , men må ha nytt simkort imens då til den gamle tlf-en siden det andre simkortet til den gamle tlf ikke er operativ lenger !!

Lever telefonen tilbake, siden den er død før det er gått en uke så setter de det som "dead on arrival" og gir deg en ny med en gang.

Min gjorde det en gang. Jeg googlet død iPhone 4 og fikk opp et triks som vekket den igjen :) den har aldri gjort det igjen :) tror jeg plugget den i pcen og holdt inne påknappen og homeknappen i ti sekunder eller noe sånt.

Lenore1983 skrev:
Min gjorde det en gang. Jeg googlet død iPhone 4 og fikk opp et triks som vekket den igjen :) den har aldri gjort det igjen :) tror jeg plugget den i pcen og holdt inne påknappen og homeknappen i ti sekunder eller noe sånt.

TAAAAAAAKK det fungerte jo <3 Tusen tusen takk :D

Så bra :D

Lenore1983 skrev:
Så bra :D

Merker godt hvor avhengig du er av tlf når den plustelig ikkje vil fungere gitt :p

He he,ja :) Hadde vel litt tilløp til panikk et øyeblikk før jeg fikk summa meg til å lete etter en løsning :)

Hehe her var det mega panikk, tenkte jeg måtte på rimi med engang jeg sto opp for å få nytt simkort/kontant kort sånn at folk kunne få tak i meg på den gamle tlf-en.
Og i tillegg kom eg på at eg ikkje hadde vekkerklokka imorgen engong :p

Så nå er dagen redda iallefall :D

Lenore1983 skrev:

Trenger ikke koble til pcen, holder å bare holde inne knappene :)

Back
Topp