ÅÅÅÅÅ!

Tufso86

Gift med forumet
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
❤️ Septemberlykke 2020 ❤️
Jeg er så irritert over kroppen min akkurat nå!!! [:@]

Skulle hatt mensen mandag 5 mars, men den har enda ikke kommet enda, og graviditetstesten jeg tok idag var negativ...[:(]trodde virkelig at det hadde skjedd noe denne gangen, men NEI!
Ikke har jeg noen tegn på at mensen skal komme heller, pleier alltid ligge me migrene og menssmerter i ryggen noen dager før...Hadde en SA 19mai ifjor og etter det har jeg bare håpet på et lite "uhell" visst dere skjønner...[;)]

Huff, dette ble jo bare klaging, men måtte bare få det ut...[&o] Har så lyst på en liten baby...

[;)]
ORIGINAL: Tufso86

Jeg er så irritert over kroppen min akkurat nå!!! [:@]

Skulle hatt mensen mandag 5 mars, men den har enda ikke kommet enda, og graviditetstesten jeg tok idag var negativ...[:(]trodde virkelig at det hadde skjedd noe denne gangen, men NEI!
Ikke har jeg noen tegn på at mensen skal komme heller, pleier alltid ligge me migrene og menssmerter i ryggen noen dager før...Hadde en SA 19mai ifjor og etter det har jeg bare håpet på et lite "uhell" visst dere skjønner...[;)]

Huff, dette ble jo bare klaging, men måtte bare få det ut...[&o] Har så lyst på en liten baby...
Du får vente eit par dagar, og ta ein ny test viss ikkje mensen dukkar opp. Lykke til

Ja, må vel bare smøre meg me tålmodighet som vanli[&:] Sist jeg va gravid testet jeg helt fra dagen jeg skulle hatt mens, og men fikk ikke positivt resultat før jeg va 7 uker på vei...[:D] Så har jo fortsatt et bitte-lite håp!
Takk for tilbakemld!!

Back
Topp