ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ fy flate så vondt

VilSåGjerne

Forumet er livet
det var d eg visste!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

satt å pinte meg sjøl først,stakk litt men tok den fort ut igjen[&:]

ringte mamma,hun bare kjeftet og sa:du e for svarte utdannet hjelpepleier,no tar du å stikker deg!!!!!!!!!!!! så måtte hun ligge på siden hun satt i en anna telefon....

så der satt eg då[:)] med lippen hengenes nedover[:D] og voooooooops så stakk eg meg[:D]

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ dæven så vondt,og sjitt så det svir[:(][:(][:(][:(]

sitter å får trøst av mamma no[:D] tihi

og samboer sa at eg var så flink at eg skulle få pakke hver dag[:D]

sa til han at eg håpet på trillinger no,for dette går eg ikke igjennom flere ganger[:D] hahahahahaha

neeeeeeeeeeeeeei?
tuller du eller?

men jeg har mye spekk da, så er kanskje ikke så rart jeg ikke kjenner nåla så godt.
men pokker da at det gjorde så vondt på deg, det hadde jeg ikke trodd.
går det bedre nå da vennen?[:)]

jammen du klarte det jo iallefall !!!!![:D] du bør være stolt av det!!
neste stikk går bedre[:)]
god og snill samboer du har da[:)]

ORIGINAL: Nesing

Du, snuppa, dette overlever du! [:)] Ingen tvil overhodet. Tenk alt det andre du skal gjennom da, når vi først er inne på det (sorry, men klarte ikke la være)..... [&:][;)] Nei, bit tennene sammen og tenk hvor spennende dette blir fremover! 

neeeesssssiiiiiiiiiiiiiing! fy deg[:D]
det holder med sprøyter å spray foreløbig.

ORIGINAL: babytutta

Du, snuppa, dette overlever du! [:)] Ingen tvil overhodet. Tenk alt det andre du skal gjennom da, når vi først er inne på det (sorry, men klarte ikke la være)..... [&:][;)] Nei, bit tennene sammen og tenk hvor spennende dette blir fremover! 

neeeesssssiiiiiiiiiiiiiing! fy deg[:D]
det holder med sprøyter å spray foreløbig.

nesing då[:@][:D] hihihihihihihihi[:D]

håper det går bedre i morgen. kjenner at svien avtar litt no. altså eg har ikke sprøyte skrekk eller noe
men å stikke meg sjøl????????????? nei det var ikke noe i d hele tatt[:)]

ORIGINAL: Hope

jammen du klarte det jo iallefall !!!!![:D] du bør være stolt av det!!
neste stikk går bedre[:)]
god og snill samboer du har da[:)]

døds stolt[:D]

ORIGINAL: Apple

Dette kommer fra deg som nesten holdt på å miste ørene av akupunktur! [:D] Sorry altså, snuppa, men jeg må le litt av deg jeg! [:D]

Vet du hva? I morgen går det myyye bedre!

Prøvde du forresten å kjøle ned huden med en isbit før du stakk?

ja men det føltes sånn for eg hadde to 12 nåler i hvert øre jo,og mine ører er ikke store[:D] HAHAHAHHA[:D]

kjøle ned? nei gjorde ikke det, men prøvde å knipe,men å knipe på det lastebildekke der e jo ikke noe lett,kanskje eg skal bruke knipetangen i morgen hahahahahah

jeg trodde det hjalp med lastebildekk jeg[:D] mitt tok fint i mot nåla, hehe.

Knis, ikke ta alt jeg skriver på ramme alvor da, VilSåGjerne [;)]! Du vet jo at jeg definitivt mener det er verdt det, alt man skal gjennom. Derfor kan jeg love deg at dette kommer til å gå så fint fremover. Nå har du gjort det en gang, og i morgen går det nok mye lettere. Du vet hvordan det er nå, så slapp av og trekk pusten dypt! [:)]

hihi[:D] jo eg tok den[:D]

men klarte eg d i dag så skal eg klare det i morgen og alle dager framover (alle 9,10,11,12dagene)

u go girl[:D]

ORIGINAL: babytutta

u go girl[:D]

u tuuuuuuuuuuuuuuuuuu[:D]

Flink du!!!

Du skal se det går mye bedre i mårra!!!

Vilsågjerne

Du fikk meg virkelig til å smile, det gjorde vel ikke så vondt da. [:D]

Men det er viktig å sette inn nålen riktig, og holde godt på huden mellom fingrene, men det hvet jo du.
Det er en ting mer dersom du spenner deg og mener at det gjør vondt så gjør det skikkelig vondt, du hvet den syken. Jeg hvet ikke hva jeg skal si jeg, men det blir nok bedre når du slapper av litt. Det jeg merker er at det svir dersom jeg tar vesken for raskt inn, men ikke når jeg gjør slik jeg stort sett har gjort sprøyter sakte men jevnt inn, venter litt før jeg tar nålen ut.

DU får bare venne deg til det jenta vår, det er ingen annen utvei[;)]

ORIGINAL: twinanne

Vilsågjerne

Du fikk meg virkelig til å smile, det gjorde vel ikke så vondt da. [:D]

Men det er viktig å sette inn nålen riktig, og holde godt på huden mellom fingrene, men det hvet jo du.
Det er en ting mer dersom du spenner deg og mener at det gjør vondt så gjør det skikkelig vondt, du hvet den syken. Jeg hvet ikke hva jeg skal si jeg, men det blir nok bedre når du slapper av litt. Det jeg merker er at det svir dersom jeg tar vesken for raskt inn, men ikke når jeg gjør slik jeg stort sett har gjort sprøyter sakte men jevnt inn, venter litt før jeg tar nålen ut.

DU får bare venne deg til det jenta vår, det er ingen annen utvei[;)]

jeg sitter den på samme måte som eg setter på de på jobben[:D]så for alt i verden,håper det er riktig hihi[:D]

teller til 15 etter vesken er sotte inn, skal ikke ha en dråpe forlite medusin[:D][:D][:D]

Back
Topp