Är ni i bättre form nu ? Ni som är runt V.8-9?

Devine84

Gift med forumet
Marslykke 2016
Hur är eran form nu som ni har kommit lite längre . Tänker speciellt på er som är i vecka 8,9 och snart 10.

Hos mig så blir bara formen bättre å bättre . Är inte lika trött och det är inte varje dag det händer saker i magen. Brösten är som dom alltid har varit, ömma utöver hela dagen .

Är förövrigt 8+5 idag.

Last edited:
Er i dårligere form enn noen gang, 8 uker i dag. Har spydd hele denne uken, mot bare brekninger tidligere :/

Er i dårligere form enn noen gang, 8 uker i dag. Har spydd hele denne uken, mot bare brekninger tidligere :/
Åå :( tror jag läste om att den uken kallar dom helvetesuken , så jag förväntade ju nästan det. Men vart tvärtom då ja hade den .

Hoppas det vänder för dig snart

Kvalmen min er litt mindre intens og begrenser seg nå litt.Varer bare noen timer etter eg har våknet.Eg enda litt trøtt men brystene er litt bedre :)

Har egentlig hatt relativt grei form hele veien jeg altså! Vært veldig trøtt og en del " meh..."- humør, men akkurat gått inn i uke 9 og merker ikke store forskjellen :-)

Samma her og, de e ik so gale som før med kvalmen :/ Litt deilig men samtidig veldig skeptisk og litt redd at noko e gale :/

Jeg føler også at jeg er i bedre form nå. Fortsatt mer trøtt enn vanlig, litt kvalm og litt ømme pupper, men ikke på langt nær så ille som det var.
Dette har jo gjort at jeg blir litt nervøs, samtidig har jeg ikke blødd noe, så satser på at alt er bra :happy:
Jeg er 8+5 i dag,

Det verkar som att det är flera som är i ca vecka som mister lite symptomer , så det kan ju inte vara något annat än normalt .

Men förstår att man kan bli lite skeptisk å redd..det är jag med .
Men jag blir mer lugn när flera har det samma :)

Jeg er 8+6 uker idag, og kan ikke si at formen har blitt bedre enda..
Jeg sliter mest med kvalme om ettermiddag og kveldstid, mens det på morgenen er tvert imot. Da er jeg pigg og ganske grei i formen :)

8+3, og fortsatt like kvalm. Håper jeg følger deres eksempel og at kvalmen gir seg snart. Er så dritt lei nå!

Hur är eran form nu som ni har kommit lite längre . Tänker speciellt på er som är i vecka 8,9 och snart 10.

Hos mig så blir bara formen bättre å bättre . Är inte lika trött och det är inte varje dag det händer saker i magen. Brösten är som dom alltid har varit, ömma utöver hela dagen .

Är förövrigt 8+5 idag.
Blir bedre her også:) er 8+4 idag. Har Vært kvalm og uggen men begynner endelig å avta. Deilig med energi og apetitt igjen.

Jeg er generelt litt dårlig hele dagen bortsett fra på morgenen fra frokost frem til ca litt over lunsj. Jeg spyr ikke, så føler at jeg ikke kan klage i forhold til flere uheldige her inne. Jeg blir også stuptrøtt utpå dagen. I tillegg har jeg utrolig treg fordøyelse med tilhørende luftige lyder :smiley-ashamed008. Mageknipen går ut over nattesøvnen min, så jeg føler jeg går rundt å hangler hele dagene....Har hørt det blir bedre når morkaken overtar for plommesekken? Stemmer det at det skjer i uke 10-12 en gang? Ikke så lenge til med andre ord...

Jeg er veldig heldig da jeg er student og ikke jobber denne sommeren, så jeg får tid til å hente meg inn før skolestart. Jeg vil være AKKURAT 12 uker ved skolestart! Og skulle jeg være uheldig at det trekker ut over 12 uker, er jeg jo faktisk kvikkest på morgenen ( hvem fant ut at det heter morgenkvalme???) når jeg kommer til å ha de aller fleste forelesningene.
Jeg sender en varm og god klem til alle marsmammaer her inne som sliter veldig med kvalme her inne. Jeg registrerer at flere kjemper seg gjennom dagene både på jobb og/eller som mammaer til småknøtt som trenger oppmerksomhet.
Dere imponerer meg :hello2. ( Hvem er det som er så freidig og sier at graviditet ikke er en sykdom, som om alle farer gjennom svangerskapet med et stort smil på sofaen mens de slikker i seg :icescream og ser på tv ??)

Til dere som ikke er dårlige: ( Det er vel ikke så mange) Dere er heldige, ikke ønsk dere at dere skulle vært dårlige, det er absolutt ikke noe å misunne. Tenk å ha et svangerskap som dere da :flower :flower:flower

Back
Topp