Jeg er generelt litt dårlig hele dagen bortsett fra på morgenen fra frokost frem til ca litt over lunsj. Jeg spyr ikke, så føler at jeg ikke kan klage i forhold til flere uheldige her inne. Jeg blir også stuptrøtt utpå dagen. I tillegg har jeg utrolig treg fordøyelse med tilhørende luftige lyder
. Mageknipen går ut over nattesøvnen min, så jeg føler jeg går rundt å hangler hele dagene....Har hørt det blir bedre når morkaken overtar for plommesekken? Stemmer det at det skjer i uke 10-12 en gang? Ikke så lenge til med andre ord...
Jeg er veldig heldig da jeg er student og ikke jobber denne sommeren, så jeg får tid til å hente meg inn før skolestart. Jeg vil være AKKURAT 12 uker ved skolestart! Og skulle jeg være uheldig at det trekker ut over 12 uker, er jeg jo faktisk kvikkest på morgenen ( hvem fant ut at det heter morgenkvalme???) når jeg kommer til å ha de aller fleste forelesningene.
Jeg sender en varm og god klem til alle marsmammaer her inne som sliter veldig med kvalme her inne. Jeg registrerer at flere kjemper seg gjennom dagene både på jobb og/eller som mammaer til småknøtt som trenger oppmerksomhet.
Dere imponerer meg
. ( Hvem er det som er så freidig og sier at graviditet ikke er en sykdom, som om alle farer gjennom svangerskapet med et stort smil på sofaen mens de slikker i seg
og ser på tv ??)
Til dere som ikke er dårlige: ( Det er vel ikke så mange) Dere er heldige, ikke ønsk dere at dere skulle vært dårlige, det er absolutt ikke noe å misunne. Tenk å ha et svangerskap som dere da