?·?•? Når skal vi på ordinær ultralyd ?•?·?

Tipper det er 2 gutter;)
 
Jeg skal på ultralyd 9 mars. Har på følelsen at det blir ei jente. Jeg vil vite hva det blir :)
 
Skal på Ul den 15 mars, har ingen følelse på hva der et son gjemmer seg i magen. Skal vite kjønn på Ul:)
 
Hei jeg skal på ordinær ultralyd 2 mars. Vil vite kjønnet ja. Tror det blir en gutt
 
Jeg har fått time til ordinær ultralyd 16.mars :-) Har ingen formening om kjønn ennå.. Barnefaren vil vite kjønn, og jeg er usikker.. Får se om ikke nysgjerrigheten vinner!
 
Vi skal 29.mars vett ikke hva det blir og skal ikke vite det.
 
skal på ul time 7 mars.. er delt på hva jeg tror det blir.. jeg ksal vite mannen ikke så derfor får ingen andre vite en meg.. så hemmelig blir det vell da!?!
 
Har ul 20 mars . Skal ikke vite kjønnet men tro det blir gutt :)
 
18. mars, og jeg tipper gutt :)
 
  6 mars. tipper jente. Men skal ikke vite hva det blir
 
Kan fjerne meg fra UL listen. Skulle på ordinær UL den 2. mars, men mistet den timen i går når jeg var på ul for å sjekke termin. Rart igrunn, siden jeg bare er litt over 14 uker nå :/ Men alt var bra på ul, så er derfor jeg ikke får ordinær ul.. :)
 


Havfruen88 skrev:
Kan fjerne meg fra UL listen. Skulle på ordinær UL den 2. mars, men mistet den timen i går når jeg var på ul for å sjekke termin. Rart igrunn, siden jeg bare er litt over 14 uker nå :/ Men alt var bra på ul, så er derfor jeg ikke får ordinær ul.. :)


Så bra at alt står bra til med den lille. Men synes det var rart at du mistet ordinær ul timen...
 


*2 prinsesser & en spire* skrev:


Havfruen88 skrev:
Kan fjerne meg fra UL listen. Skulle på ordinær UL den 2. mars, men mistet den timen i går når jeg var på ul for å sjekke termin. Rart igrunn, siden jeg bare er litt over 14 uker nå :/ Men alt var bra på ul, så er derfor jeg ikke får ordinær ul.. :)


Så bra at alt står bra til med den lille. Men synes det var rart at du mistet ordinær ul timen...

Ja, synes det var veldig rart. Tenkte å ringe legen min/ jordmoren for å se om dette er vanlig å gjøre :)
 
Hei :)

Jeg skal på ordinær ul 07.mars :)
Jeg tror det blir jente da de sa det i uke 11+ 6 på forige ul :)
blir spennende å se om de har rett! ;)
 
Back
Topp