´votter´til vogn...

Bokstavkjeks

Gift med forumet
Januarskatter 2015
Desemberskattene 2014
Sommerfuglene 2017
er det noen som skal ha votter til vogn? som man fester på å kan ha hendene varme? hehe syns det ser så lunt ut, men er det bare tull å bruke penger eller er det godt for hendene? eller holder det med vanlige votter :) hater å fryse på hendene :p
 
Muffe? :) ikke sikker enda. Tror jeg er mer keen på en koppholder. :D
 
Muffe ja:) alt som ser lunt og godt ut forelsker jeg meg i :p hehe .. men om noen har erfaringer med dette og mener det bare er tull så vurderer jeg å la vær :p har simo vogn så blir evt muffe til simo da:)
 
Ikke hatt det før og ikke savnet det. Bruker vanlige votter jeg :)



♡ Venter en overraskelse 4 Desember 2014 ♡

Taster på appen :)
 
så nå at den som er lagd til simo har fleece inni, er hadde det vært mer som lammeskinn eller noe i den duren så hadde det frista mer :p fordelen med den er jo at den tåler snø og vann så blir jo ikke våt på hendene :p hehe
 
Jeg har kjøpt!

Votter er greit det, men de blir nå fort kalde, du må ta de av hver gang mobilen ringer eller du skal sjekke klokka, babyen skal ha smokken, du skal sjekke om ungen er kald eller varm, regner det så blir de ofte våte, og sist men ikke minst så er det så lett å miste den ene! :D
Så for meg tror jeg at det var riktig valg å kjøpe muffe :D
 
Jeg har kjøpt!

Votter er greit det, men de blir nå fort kalde, du må ta de av hver gang mobilen ringer eller du skal sjekke klokka, babyen skal ha smokken, du skal sjekke om ungen er kald eller varm, regner det så blir de ofte våte, og sist men ikke minst så er det så lett å miste den ene! :D
Så for meg tror jeg at det var riktig valg å kjøpe muffe :D
Jeg har ikke tenkt over det, men du hadde virkelig flere gode poeng her ;) så dette må vurderes :p


To gutteklumper født 08&13 og lillelillebror termin 02.12.14 ❤️
 
Visste ikke at det fantes engang, men nå må jeg vurdere å kjøpe det. :D
 
Jeg har kjøpt!

Votter er greit det, men de blir nå fort kalde, du må ta de av hver gang mobilen ringer eller du skal sjekke klokka, babyen skal ha smokken, du skal sjekke om ungen er kald eller varm, regner det så blir de ofte våte, og sist men ikke minst så er det så lett å miste den ene! :D
Så for meg tror jeg at det var riktig valg å kjøpe muffe :D
Å der ga du meg argumentet som vippa meg fra "veldig lyst på og 90% sikker på at jeg skal kjøpe", til "dette mååå jeg kjøpe" ;)


<3 VinterPrinsesse <3
 
Vet noen av dere om en nettside som selger? :D
De har på barnas hus og babyshop .. Men det er den til simo vogna og jeg syns ikke den er såå fin .. Så skal prøve å finne en finere enn:) forhåpentligvis med skinn :) skal si ifra om jeg finner! :D


<3 VinterPrinsesse <3
 
Ja blir å kjøpe sånn!:p så godt for hendene :D


<3 VinterPrinsesse <3
 
Forrige gang tenkte jeg at jeg kunne bare bruke votter. Blir å kjøpe vogn muffer denne gangen ;-)

Sent from my Nexus 5 using BV Forum mobile app
 
Så sånne i svergie. Med skikkelig fluffy fuskepels inni. Så veldig deilig ut! Men kjøper ikke sånt med fuskepels jeg da :p så får klare meg med våtter ;) svigermor strikker så mange gode til meg.


Termin 22 Desmeber 2014
Venter Gutt

Bruker App
 
Back
Topp