«Sterk» mat

maiine

Glad i forumet
Novemberbarna 2021
Kastet opp for første gang i svangerskapet i går, 7+6.

Lagde meg pizza med pepperoni tidlig på dagen, spiste mexicansk gryte til middag, og da jeg skulle spise pizzarestene til kvelds så fikk jeg akutt mageknip. Gav seg etter jeg kasta opp, men lurer på om det kan være at det ble for mye for magen? :wideyed:

Aldri reagert sånn på mat før, og var like fin etterpå. Har mye jeg ikke orker å spise nå, men dette er det første jeg virkelig ikke «tålte» o_O
 
Jeg fikk også mageknip av pizza. Kjente det oppe der ribbena møtes. Maten bruker dobbelt så lang tid gjennom systemet, så det kan hende vi ikke tåler tung mat (mye kjøtt) like godt?
 
Jeg fikk også mageknip av pizza. Kjente det oppe der ribbena møtes. Maten bruker dobbelt så lang tid gjennom systemet, så det kan hende vi ikke tåler tung mat (mye kjøtt) like godt?

Ja, kan være noe sånt :) Merka ingenting til det med nummer én, så vidt jeg husker.
 
Ja, kan være noe sånt :) Merka ingenting til det med nummer én, så vidt jeg husker.
Med min første var jeg mye kvalmere enn nå. Den gang ble jeg kvalm av å tenke på kjøttdeigen som lå i kjøleskapet. Så jeg levde noen måneder som vegetarianer.
 
Med min første var jeg mye kvalmere enn nå. Den gang ble jeg kvalm av å tenke på kjøttdeigen som lå i kjøleskapet. Så jeg levde noen måneder som vegetarianer.

Ja, orker ikke tanken på skinke Og pirka ut all kjøttdeigen i den mexicanske gryta..

Men fiskekaker og kikerter frister. Så får leve på det :rolleyes:
 
Jeg har også reagert på pizza et par ganger jeg har prøvd det. Kasta opp begge gangene. Så det blir litt pause fra pizza her :yuck:
 
Back
Topp