«Støtsmerter» i korsryggen

Godisbjørn

Flørter med forumet
Hei!

Lurer på om noen her har oppleve dette:
Jeg har akkurat dusja og satte meg godt ned i sofaen. Plutselig får jeg noen skikkelig strålende smerter i korsryggen som kommer støtvis. Det har skjedd tidligere under orgasme også (kun som gravid) og det er så himla vondt! Noen som kan relatere seg til dette?

I dette tilfelle så hjalp det å reise seg opp, men jeg kava rundt i intense smerter før det :-(

Anyone?
 
Eg har fått nåke lignende der det stråler pulserende langa med ryggsøylen. Varer i 20-30 sekunder før det gir seg. Sykt vondt!
 
Eg har fått nåke lignende der det stråler pulserende langa med ryggsøylen. Varer i 20-30 sekunder før det gir seg. Sykt vondt!

Ja!! Det høres ganske likt sånn som jeg har merket også. Har nå skjedd to ganger i dag, begge når jeg har satt meg rolig ned i sofaen.
Det er såå vondt :-( Hvor langt er du på vei?
 
Får noe lignende innimellom, ligner litt på kramper kan kan vel også kalle det strålende smerter. Tok skikkelig tak i spesielt korsrygg men også noe oppover ryggen. Spurte legen idag hva det kunne være men hun var usikker. Får det spesielt om jeg har hatt det veldig travelt eller stresset mye rundt. Har vel egentlig fått streng beskjed nå om å ta det med ro pga ustabilt bekken og vonde ben.
 
Ja!! Det høres ganske likt sånn som jeg har merket også. Har nå skjedd to ganger i dag, begge når jeg har satt meg rolig ned i sofaen.
Det er såå vondt :-( Hvor langt er du på vei?

Eg er 35 veke på vei. Opplever det og når eg setter meg ned i en stol eller sofa. Hatt det de siste ukene kanskje 6 ganger.
 
Har ellers ikkje problemer med bekkenet, men har høgt blodtrykk. Usikker på om det kan relateres til det. Har informert lege om det, men har ikkje fått nåke svar på kva det kan vere.
 
Eg er 35 veke på vei. Opplever det og når eg setter meg ned i en stol eller sofa. Hatt det de siste ukene kanskje 6 ganger.

Ja her også opplever jeg det bare når jeg setter meg ned i sofa/stol og det skjer ikke hver gang. Bare noen ganger. Så høres veldig likt ut det vi opplever. Ikke noe godt :-(
 
Jeg har også noe lignende. Har i tillegg bekkenløsning og kiropraktoren som behandler denne mente det var nervesmerter når noe kom i klem i det «slarkete» bekkenet på meg

Veldig ubehagelig da det kommer som kastet på
 
Jeg har også noe lignende. Har i tillegg bekkenløsning og kiropraktoren som behandler denne mente det var nervesmerter når noe kom i klem i det «slarkete» bekkenet på meg

Veldig ubehagelig da det kommer som kastet på

Uff :-( Ja jeg sliter også med bekkenet.
Ja, det er fryktelig ubehagelig :-(

Heldigvis nærmer vi oss mål <3
 
Back
Topp