Av ren nysgjerrighet, hva legges i det at baby sover natten gjennom? At baby sover sammenhengende fra kveld til morgen eller at baby våkner for mat, men sovner fort igjen (altså uten spesielt med våkentid)?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
En natt er 5-6 timer for en baby. Det er altså vanlig at de våkner.Av ren nysgjerrighet, hva legges i det at baby sover natten gjennom? At baby sover sammenhengende fra kveld til morgen eller at baby våkner for mat, men sovner fort igjen (altså uten spesielt med våkentid)?![]()
Det jeg også har tenkt, men har hørt flere si at babyen deres sover «natten gjennom» ved 1-2 mnd. Så ble så usikker hva som faktisk var betydningenFra de blir lagt til de våkner om morgenen. Uten «matpause».
Hvis ikke hadde vel de fleste unger sovet natten gjennom fra de ble født.
Første vår sov natta gjennom fra 2uker, bokstavelig talt. Sovnet ved 21tiden og våknet i 7tidenDet jeg også har tenkt, men har hørt flere si at babyen deres sover «natten gjennom» ved 1-2 mnd. Så ble så usikker hva som faktisk var betydningen![]()
Noen unger sover tidligere hele natta gjennom. Så det kan jo faktisk være tilfellet.Det jeg også har tenkt, men har hørt flere si at babyen deres sover «natten gjennom» ved 1-2 mnd. Så ble så usikker hva som faktisk var betydningen![]()

Så utrolig deilig!Første vår sov natta gjennom fra 2uker, bokstavelig talt. Sovnet ved 21tiden og våknet i 7tidenminsten var det verre med, han var en natterangler.

Dette, i mitt tilfelle.Enig med de fleste her , å sove hele natten . Må innrømme at etter fødsel ved samsoving , så våkna jeg 1 min å kobla på puppen og vi sovna begge to igjen .
Da har jeg sagt vi sov hele nattan . Men hadde jeg måtte opp å blande flaske eller opp generelt å det tok mer enn 4-5 min så hadde sagt jeg var oppe en gang eller to i natt.
Tenker at så lenge man føler man har hatt en god natt søvn , er det det viktigste![]()