«Sommerfugler» i magen

H-40623558

Første møte med forumet
Hei hei!
Jeg er 13+5 og har ved et par anledninger kjent «sommerfugler» i magen de siste dagene. Det kommer helt ut av det blå. Vet det er uvanlig å kjenne spark såpass tidlig, men kan det være en eller annen form for bevegelse mon tro? Andre som har lignende opplevelser?☺️ Er mitt første svangerskap.
 
Jeg kjente liv rundt uke 15 med første, men da var følelsen som du beskriver som sommerfugler. Eller som jeg beskrev det «som en gullfisk» :happy: men jeg kjente liv rundt uke 13 sist gang så er jo ikke helt umulig med definitivt uvanlig ettersom det er første
 
Hei hei!
Jeg er 13+5 og har ved et par anledninger kjent «sommerfugler» i magen de siste dagene. Det kommer helt ut av det blå. Vet det er uvanlig å kjenne spark såpass tidlig, men kan det være en eller annen form for bevegelse mon tro? Andre som har lignende opplevelser?☺️ Er mitt første svangerskap.
Hei jeg er 13+2 å kjendte så vidt noe i natt. Jordmor sa siden dette ikke er mitt første svangerskap, kan det godt være. Men vet det er litt tidlig for førstegang .. av hva di sier hverfall
 
Noen av bevegelsene kjennes ut som blafrende sommerfuglvinger. Så selv om det er tidlig for førstegangsfødende er det ikke umulig at det er babyen du har kjent.
 
Back
Topp