«Smerter» der nede

MaybeBaby2021

Glad i forumet
❤Januarlykke 2022❤
Gresskarfrøene2023
Hallais!
Har de siste to dagene hatt en sånn merkelig følelse i underlivet...eller vanskelig å forklare. Akkurat som om jeg er støl, at det er ømt på et vis...litt sånn trykkende følelse. :wtf::wtf: Ehhhh det var ikke lett å forklare:hilarious::hilarious::hilarious: noen andre?
 
Har det sånn i hele magen. Spurte legen i dag og det var vist helt normalt. Ting som gjør seg klart inni der
 
Har det sånn i hele magen. Spurte legen i dag og det var vist helt normalt. Ting som gjør seg klart inni der
Ok...for det er ikke i magen, men en trykkende følelse i vagina. Nesten som når man er opphisset:wideyed::wideyed: sorry altså:hilarious: men det er sikkert normalt...føles bare så rart
 
Ok...for det er ikke i magen, men en trykkende følelse i vagina. Nesten som når man er opphisset:wideyed::wideyed: sorry altså:hilarious: men det er sikkert normalt...føles bare så rart

Jeg tror ikke det er unormalt heller. Blodvolumet øker, og hele systemet "der nede" blir mer blodfylt. Mekanismen er ganske lik som ved seksuell opphisselse, og mange opplever å hovne opp nedentil, blir mer sensitiv og også få sterkere/lettere orgasmer som gravid - nettopp på grunn av dette. Vil tro du også kan føle en del trykk/ømhet som du beskriver også :)
 
Er mer hoven nedentil, og gjør vondt i arret etter jeg revnet under fødsel for 6 måneder siden.
 
Noen ganger føles det ut som jeg har en tennisball der nede, nå er det en liten stund siden, men det var av og på de første ukene :p
 
Back
Topp