«Sliten» i korsryggen

monochroma

Elsker forumet
August 2018
Septemberhjertene 2018
MayDay2021
Det eneste jeg sliter med for tiden er at jeg blir sinnsykt stiv og støl i korsryggen. Det har skjedd etter skiturer, trening eller lavintensitetsaktiviteter som rydding. Kan også skje hvis jeg ligger lenge på sofaen. Flere som har det sånn?
Skulle gjerne ha smurt litt tigerbalsam bakpå der, men det er jo ikke lov.
 
Ja, jeg har det akkurat sånn jeg også! Synes det hjelper litt å ha på varme flaske og få lette massasjer av mannen :)
 
Jeg har det og sånn og i skrivende stund ligger jeg oppå en massasje ball for å lindre litt :hilarious: føles ut som nerver i klem på en måte og jeg får det fks hvis jeg sitter lenge i samme stilling!
 
Jeg får også sånn ekstrem slitenhetsfølelse i ryggen om jeg har brukt kroppen mye eller sittet i samme stilling lenge. Pleier å legge meg nedpå, men det er ofte ikke mye bedre når jeg reiser meg igjen :stop:
 
Jeg og sliter med det, føler det kommer og går fra dag til dag, ene dagen gjør det så vondt å bøye seg frem og ned, samt å reise seg igjen, neste dag gjør det ikke vondt i det hele tatt
 
Har fått skikkelig kink i ryggen (hekseskudd) her, så kan absolutt føle med deg :) Her har jeg omtrent vært sengeliggende i en uke nå, fordi korsryggen har vært sååå vondt. Du kan kjøpe ice gel, det er lov!
 
Er det noen av dere som i tillegg har begynt å kjenne at bekkenet krangler?
 
Begynner å kjenne det i korsrygg og rumpe... kan være starten på bekkenløsning. Men det er smerter som kommer og går..
 
Begynner å kjenne det i korsrygg og rumpe... kan være starten på bekkenløsning. Men det er smerter som kommer og går..

Jeg har det helt likt. Korsrygg, spesielt høyre side og venstre side av rumpa fra korsryggen og ned til typ kneet.Det kommer og går, hvis jeg har gått tur en dag fks så kjenner jeg det. Da blir jeg svak i beina etter en stund og må gå saaakte.
 
Sliter og med smerter i korsryggen og følelsen av at beina til tider er svake/svikter litt.
 
Begynner å kjenne det i korsrygg og rumpe... kan være starten på bekkenløsning. Men det er smerter som kommer og går..
Korsrygg og rumpe her og.. Heller ikke konstant hos meg, håper det holder seg slik
 
Back
Topp