«Skinnflerre» i munnen på 1-åring

Boondocker

Flørter med forumet
Hei flotts damer!

Siden det er nye tenner på gang i munnen til 1-åringen min, så følger jeg med i munnen.

Nå på onsdag så jeg en «skinnflerre» på ene siden, der jekselen vil komme ut etter hvert. Nå ser jeg at det er slik på begge sider i munnen.

Min første tanke at det var en tann på vei ut, for jeg så noe hvitt i munnen. Når jeg tar på denne «tannen», så viser det seg at det er noe hvitt og mykt.

Hva i alle dager kan dette være????
Hun får ikke vondt av at jeg tar på dette...

Jeg vet egentlig ikke, men hvite belegg i munnen kan være trøske (en type sopp), som i noen tilfeller er irriterende og i andre ikke. Kan det være tenner som ligger så lavt at du bare kjenner det mye tannkjøttet? Tror ikke jeg har opplevd dette, men håper du får gode svar her :)

Jeg vet egentlig ikke, men hvite belegg i munnen kan være trøske (en type sopp), som i noen tilfeller er irriterende og i andre ikke. Kan det være tenner som ligger så lavt at du bare kjenner det mye tannkjøttet? Tror ikke jeg har opplevd dette, men håper du får gode svar her :)

Ja jeg håper på svar her Men det er nok ikke trøske. Heller ikke tann. Siden det hvite som ligger sammen med «tannflerren» er mykt og bevegelig når jeg trykker borti.

Back
Topp