«Rar» etter SA

Catstitch

Flørter med forumet
♡ Babymais2026 ♡
Hadde en SA for 16 dager siden. Det var i uke 9+6. Så langt relativt ukomplisert, ble sett litt rester etter 1 uke, men gynekolog mente det ville komme ut av seg selv. (Noe jeg tror det har). Men nå føler jeg meg «rar» i kroppen. Litt vondt i ryggen, oppblåst, litt rar i magen, ringte legen, som mente det var helt naturlig. Noen som har erfaring med dette? Jeg er ikke vant til å være litt sånn utenfor meg selv. Tok en Eggløsningstest, den var nesten positiv i dag. Graviditetstest helt negativ. Kan det være eggløsning på vei? Var redd for begynnende infeksjon i livmor, men som sagt legen mente det ikke var det.
Blæh! Håper det er syklusen som er på vei til å stabiliseres.

Kan vel være symptomer på eggløsning?

Synes også det hørtes ut som symptomer på EL? Selv om det er jo individuelt hvordan det kjenner us. Etter min MA hadde jeg sykluser hvor jeg ikke skjønte noe av meg selv. Trodde jeg var gravid hver mnd fordi både EL og PMS symptomer var helt «off» i forhold til det som er normalt for meg. Så kan være du kjenner sterkere EL symptomer nå enn du pleier f.eks. Skal dere prøve denne mnd, eller venter dere til neste syklus?

Synes også det hørtes ut som symptomer på EL? Selv om det er jo individuelt hvordan det kjenner us. Etter min MA hadde jeg sykluser hvor jeg ikke skjønte noe av meg selv. Trodde jeg var gravid hver mnd fordi både EL og PMS symptomer var helt «off» i forhold til det som er normalt for meg. Så kan være du kjenner sterkere EL symptomer nå enn du pleier f.eks. Skal dere prøve denne mnd, eller venter dere til neste syklus?
Denne så jeg brått ikke før nå ❤️ Vi bestemte oss for å prøve denne mnd allerede. Jeg føler meg jo frisk - og ville ikke kaste bort en EL om det faktisk var det som skjedde ;) Jeg skal til gynekolog på førstkommende onsdag, for å se at alt er i orden etter det hele. Og så skal jeg vel begynne å teste litt etter HCG fredag den 15. ;) (9dpo) men da klarer jeg ikke holde meg lenger.

Denne så jeg brått ikke før nå ❤️ Vi bestemte oss for å prøve denne mnd allerede. Jeg føler meg jo frisk - og ville ikke kaste bort en EL om det faktisk var det som skjedde ;) Jeg skal til gynekolog på førstkommende onsdag, for å se at alt er i orden etter det hele. Og så skal jeg vel begynne å teste litt etter HCG fredag den 15. ;) (9dpo) men da klarer jeg ikke holde meg lenger.
Såå spennende! Krysser fingrene for dere og håper det klaffer raskt :Heartpink

Back
Topp