Pcosførstegangsmamma❤️

Blir kjent med forumet
Hei! Håper noen kan komme med noen positive erfaringer:) Laaangt innlegg, sorry :wtf:

Jeg har pcos og etter litt over 2 år med prøving med og uten letrozol, ble jeg gravid (gikk på metformin 3x daglig) og hadde ett supert svangerskap med eneste «problem» sure oppstøt og galle anfall. Ente opp med og fjerne gallen 2 mnd pp. Og dermed startet også problemer med stoffskifte og med en vektoppgang på nå 12 kg o_O ikke lett å gå ned heller. Vil jo helst gå ned de kg og litt til før vi evt blir gravid med 2 mann… det e jo heller ikke enkelt da med pcos, lavt stoffskifte og dermed uregelmessig syklus. Har gått på levaxin nå i litt over 1 mnd og nå har jeg endelig en skikkelig mens etter å ha spottet siden jeg fjerna gallen (hadde egt fått tilbake mens før operasjon)

Da kommer mitt spørsmål…. Er det noen som har lignende erfaringer?
Hvor lang tid tok det før du fikk stoffskifte i sjakk etter fødsel? Går du fortsatt på levaxin? Etc

Takk for at du orka å lese innlegget og for evt svar :D :happy118
 
Begynner å nærme seg normale målinger hos meg nå, 10,5 måned etter fødsel. Brukte ingen medisiner.
 
Ingen medisinering her så vet ikke om det er relevant men 19-20 mnd etter fødsel så ble verdiene under kritisk grense. Oppdaget høye verdier 11 mnd etter fødsel da var jeg relativt dårlig.
 
Back
Topp