«Mensensmerter» i ryggen under tidlig graviditet?

xoxojallagirl

Glad i forumet
Himmelbarn
Sensommerbarna 2019
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Noen som har opplevd de typiske mensensmertene man kjenner i ryggen mens man er i første trimester? Lurer veldig på om det er vanlig, sammen med regelmessige blødninger eventuelt? Mine smerter er ikke vonde, de bare kjennes litt
 
Har hatt det to ganger, og mine erfaringer er ikke positive med menssmerter tidlig i graviditeten. Men har jo lest her at flere har hatt det uten at det har gått galt :) men blødninger og menssmerter har hos meg resultert i sa kort tid etterpå. Krysser fingrene for deg :)
 
Jeg har hatt en del av det, men mest i magen. Litt i ryggen når de har vært sterkere. Og jeg er i alle fall gravid for øyeblikket, men bare 5+4. Ut i fra hva jeg kan lese meg frem til er det veldig vanlig, og ufarlig. Men kombinert med blødninger er det et dårligere tegn.
 
Murringer er vel ganske vanlig i begynnelsen? Jeg har i allefall hatt det i alle mine svangerskap. To av gangene endte det i sa. Mens siste svangerskap hadde jeg både blødninger, murringer og takvise smerter i både mage og rygg. Men svangerskapet forløp fint likevel:happy:
 
Back
Topp