«Ikke Gravid»

AlleGodeTingErFem

Elsker forumet
Novemberbarna 2021
Maisløyfene 2024
Fikk ikke gravid nu på morgenen. Regner med jeg er 12/13 dpo. To dager siden jeg fikk positiv på cb tidlig digital. Så da er jeg vel ikke gravid mere. Tok på to timers urin etter jeg sto opp. Tok en vanlig cb som slo svakt ut på morgen urin. Kan ikke forstå at hcg skulle stige så sakte hos meg den her gangen. Det må gå galt ellers er det ei jenta inne i magen. Har hatt sein hcg stigning med jentene og rask med guttene. Hadde da håpa på en tredje gutt. Men kan vel bli vant med ei jenta også. Tenk om ikke dette går veien. Nå har jeg heller ikke flere tester igjen :( Husker før i tiden da man tok en test og om den var positiv så var man gravid. Man testet ikke mere. Dette med å teste etter man har fått positiv test er egentlig litt stressende.

Tok du en strimmeltest og eller?
Var urinen mer utvannet?
Ja, det sies at man egentlig skal vente til uteblitt mens før man tester, da kjemiske graviditeter forekommer ofte. Krysser fingrene for deg da!

Tok du en strimmeltest og eller?
Var urinen mer utvannet?
Ja, det sies at man egentlig skal vente til uteblitt mens før man tester, da kjemiske graviditeter forekommer ofte. Krysser fingrene for deg da!
Nei. Men denne tok jeg på morgen urin, også tok jeg den digitale to timer etter. Men for to dager siden var denne vanlige cb negativ så noe har jo skjedd på to dager. Men kan være at jeg er kortere enn jeg trur. Tok el test 10/7 klokken 15.00(legger ved bilde). Den var ikke helt positiv og jeg hadde ikke flere tester. Så hadde el vært 11/7 så er jeg 13dpo i dag. Men fikk ikke positiv el test så kan være el var 12/7 og jeg er 12dpo eller kanskje 11dpo? Men stigning er det jo?

Vedlegg

• A6169484-E02F-4D59-B390-F2685CA3BF00.jpeg
    A6169484-E02F-4D59-B390-F2685CA3BF00.jpeg
    1,1 MB · Visninger: 76
  • 0684EEEF-A905-4873-A0EE-AAB762428644.jpeg
    0684EEEF-A905-4873-A0EE-AAB762428644.jpeg
    265 KB · Visninger: 76
  • 88B9A687-9DF1-4B9D-BCC4-7B17E10932CE.jpeg
    88B9A687-9DF1-4B9D-BCC4-7B17E10932CE.jpeg
    737,3 KB · Visninger: 76
Kan jo fremdeles gå! Fikk ikke noe sterkt utslag på vanlig test før 15 dpo selv :) krysser fingrene for deg!

Var det forresten cb digital med ukeindikator? Det er kanskje ulik sensitivitet på de digitale? Den jeg tok med pluss tegn var tidlig test og slår ut på 10 mIU hcg, mens noen av de andre er muligens mindre sensitiv? Slår ikke alltid ut før rundt ikm og man skal vel helst teste på mer konsentrert morgenurin spesielt før IKM.

Var det forresten cb digital med ukeindikator? Det er kanskje ulik sensitivitet på de digitale? Den jeg tok med pluss tegn var tidlig test og slår ut på 10 mIU hcg, mens noen av de andre er muligens mindre sensitiv? Slår ikke alltid ut før rundt ikm og man skal vel helst teste på mer konsentrert morgenurin spesielt før IKM.
Har fått pluss på db tidlig digital som har 10 mIE. Var på cb digital med ukesindikator som har 25mIE at den var negativ i dag.

Jeg fikk ikke positiv test i det hele tatt før 15 dpo…

Denne var kjekk å lese!

Back
Topp