«Gravid-papirene»

Har de med ved lengre turer der man kanskje kan risikere å havne på et annet sykehus enn planlagt. E
 
Sniker fra Desember: jeg tok bilde av helsekortet og blodprøvesvarene når vi skulle på utenlandsreiser. Ellers har jeg det alltid med meg. Om jeg skulle havne i en ulykke og ikke kan redegjøre for meg selv, eller fødselen starter. Det er jo for 0 beskytte de som må behandle meg også.. mange fødende som feks er smittsomme,kommer fra et annet land og skal behandlet på en spesiell måte osv.

Å ta et bilde er egentlig ganske genialt! Jeg har jo ikke tatt med meg papirene når jeg f.eks. skal til naprapaten i sentrum. Tenker at så lenge jeg er i Oslo, går det fint. Men har man et bilde, har man sikkerhet.
 
Mine ligger alltid i veska.... Ikke at det hjelper noe særlig da jeg sjeldent bruker den.... :hilarious:
Men veldig lettvint når jeg skal på kontroller osv.
 
Fikk tatt bilde etter kontroll hos JM i går :) Og sa i fra til sambo at jeg hadde gjort det, slik at han vet det om det skulle være noe med meg :)
 
Har altid papirene med meg i vesken. Tar med meg veska om jeg skal ut av huset [emoji4] ikkje hvis jeg skal en kjapp tur i butikken, men hvis jeg skal på jobb eller lenger vekk enn det [emoji4]
 
Back
Topp