«Gleden» med å være gravid

Mams32

Glad i forumet
Påskekyllingene 2020
Vårspirene 2021
I dag var ikke formen i utgangspunktet så ille.
Men fant jo ingen bukser å ha på som ikke var trange..
Så da jeg og mannen skulle på en halvtimes kjøretur ble det verre og verre underveis. Første stopp ble på kjøpesenteret så jeg kunne kjøpe meg en ny romsligere bukse.
Så var mannen så snill og spanderte kinamat som jeg elsker! Et fantastisk godt måltid som jeg nøt som bare det. Hjemover igjen kjente jeg at den nye buksen strammet litt likevel.. et lite ærend på butikken før vi parkerte hjemme. Kom på trappa og skulle åpne ytterdøra (som tydeligvis mannen hadde låst) og der kom jo den gode kinamaten opp igjen:puke_r
Heldigvis en forståelses full mann som skjønte jeg satt pris på kinamaten til tross for at den nå ligger utforbi :hilarious:

Del gjerne «gravid» historier dere har på lager ;)
 
Morsom historie. Jeg var også og handlet bukse i dag, og var kvalm. Jeg klarer holde på maten for tiden, og er mye bedre enn for bare noen dager siden. God bedring, regner med kinamat ikke frister på en stund :confused:
 
Tenkte også å kjøpe ny bukse, men måtte hjem å legge meg litt etter jeg henta mannen på jobb. Så våkna jeg etter butikkene var stengt. Nå er jeg stuptrøtt igjen. Ønsker en ettermiddag jeg kan kose meg sammen med familien min istedet for å sove på sofaen.
 
Morsom historie. Jeg var også og handlet bukse i dag, og var kvalm. Jeg klarer holde på maten for tiden, og er mye bedre enn for bare noen dager siden. God bedring, regner med kinamat ikke frister på en stund :confused:

Haha det verste er at det gjør faktisk det :hilarious:
Kunne spist kinamat i dag også om så var :hilarious:
 
Back
Topp