«døgnrytme» i magen...

koalababy

Glad i forumet
Marsboerne 20 18
Juligull2021
Noen som merker «fast døgnrytme» med spark/bevegelse i magen? Her er det full fest fra ca kl 18hver dag.....og så nesten hele kvelden..og deler av natten:p startet med at babyen våkner hver gang jeg begynner med legging/synge nattasanger for storebror..lurer på om dette fortsetter etter hun kommer ut:p
 
Har ikke tid på dagtid til å registrere et fast mønster. Men lille er stort sett våken til samme tid hver natt.
 
Her er det veldig varierende. Til tider veldig stille hele døgnet, for å så være svært aktiv det neste ☺️
 
Her kjenner jeg stort sett bare spark morgen og kveld. Men morkaka ligger foran, så har kanskje noe med det å gjøre. :smiley-bounce012
 
Her er det heile dagen + også om natta når eg våkner enten av spark eller berre på ein av de 3-4 dobesøk. Det er aldri meir enn 2 timer maks pause. Om det er sånn ho blir når ho kjem ut så sover eg ikkje lenge om gangen[emoji23]
 
Stort sett ganske stille midt på dagen, men morgenen og ettermiddag til kvelden er det full fart. I 9-tiden, når jeg legger meg er det i allefall party [emoji14]
 
Kjenner ho gjennom hele dagen, fra jeg våkner til jeg legger meg, og også noen ganger når jeg må opp om natta. Ho har selvfølgelig pauser og sparker ikke kontinuerlig gjennom hele dagen, men kjenner ho liksom sånn fra jeg våkner om morgenen til jeg legger meg, og på natta.
 
Ganske forskjellig ennå, det eneste som er veldig rutine er at de sparker som villmenn hver kveld når jeg legger meg [emoji28]

Ellers er det mye liv, men kan likevel være dager hvor de bare sover [emoji4]
 
mye liv, men mest om kvelden. Innbiller meg at baby roes ned av stemmer og bevegelse ila. dagen og først våkner når det er stille og kjedelig på kvelden :)
 
Noe liv ila dagen,men er mye stress på jobb og hjemme frem til de andre barna skal legge seg,så da er d rolig i magen.Men fra sofa-tjeneste rundt kl 2000/2030 frem til jeg legger meg er d liv å røre[emoji171] 22+6
 
Ikke noe fast enda, men kjenner han flere ganger i halvtimen! Håper det er fordi han snur seg, ikke bare er våken [emoji44] [emoji23]
 
Denne her sover aldri [emoji15] full fart døgnet rundt[emoji28] redd han blir som ene søstra som aldri sov som baby [emoji85]
Ungene elsker det da, de kan sitte å kjenne på spark og se på magen bølge seg i evigheter[emoji5] litt verre med meg, som hvertfall kunne tenkt meg å få sove litt om natta[emoji28]
 
Jeg har også en sånn som aldri sover [emoji15] Håper han er motsatt når han kommer ut. [emoji23]
 
Dikka andre som har masse liv døgnet rundt; eg blir litt sånn at eg lure på alt no. Har eg for mykje sukker i kostholdet, stressar eg..blir faktisk litt nervøs for at lille jenta ikkje får roen i magen min[emoji22] har pratt med jordmor & lege, og begge har betrygga meg, men eg vil gjerne høyre andres tanka og.
 
Dikka andre som har masse liv døgnet rundt; eg blir litt sånn at eg lure på alt no. Har eg for mykje sukker i kostholdet, stressar eg..blir faktisk litt nervøs for at lille jenta ikkje får roen i magen min[emoji22] har pratt med jordmor & lege, og begge har betrygga meg, men eg vil gjerne høyre andres tanka og.

Det ville jeg prøvd å ikke tenke på. Har hatt to veldig aktive i magen før, født friske og fine [emoji4] Nå har jeg to på en gsng som veksler mellom å være rolige og å være aktive. Det er så forskjellig, og jeg er sikker på at jenta di også har det fint. Sprell og liv er bare gode tegn!
 
Det ville jeg prøvd å ikke tenke på. Har hatt to veldig aktive i magen før, født friske og fine [emoji4] Nå har jeg to på en gsng som veksler mellom å være rolige og å være aktive. Det er så forskjellig, og jeg er sikker på at jenta di også har det fint. Sprell og liv er bare gode tegn!
Takk! [emoji7] Gull verdt å få litt ro. Mangt ein skal lura på inni blant.
 
Dikka andre som har masse liv døgnet rundt; eg blir litt sånn at eg lure på alt no. Har eg for mykje sukker i kostholdet, stressar eg..blir faktisk litt nervøs for at lille jenta ikkje får roen i magen min[emoji22] har pratt med jordmor & lege, og begge har betrygga meg, men eg vil gjerne høyre andres tanka og.
Jeg tenker ikke mye på at han er aktiv døgnet rundt, noen ganger blir jeg litt irritert når jeg vil sove, men det går fort over [emoji28] Tenker han bare spreller og koser seg glugg der inne
Prøv å la bekymringene ligge, lettere sagt enn gjort, men [emoji4]
 
Back
Topp