«Anti-cravings?»

Lillevenn2016

Forelsket i forumet
Septemberlykke 2016
Det snakkes jo alltid så mye om cravings i svangerskapet, så da lurer jeg på om det er noen av dere som har fått helt avsmak på noe dere ellers egentlig forguder når det kommer til mat/snacks?

Selv elska jeg sjokolade før jeg ble gravid, men i svangerskapet kan jeg ikke fordra det, syns det smaker helt pyton xD noen flere med slike «anti-cravings»?

Coca cola zero [emoji13][emoji13][emoji13][emoji13]
Har drikki bøtter og spann før jeg ble gravid nå brekker jeg meg bare jeg ser en cola flaske [emoji13][emoji13]

Sjokolade her og. Elsker sjokolade, men nå har jeg bare ikke lyst på. Det er godt når jeg får i meg en bit, men det blir med den ene biten og det frister egentlig aldri lenger. Den nye villsjokoladen til Nidar går ann. Og av og til MÅ jeg bare ha påskeegg selv om jeg er kvalm... [emoji28]

Sjokolade her og! Kaffe, pepsi max og en del andre ting. Har en kanelsnurrdeig til heving som jeg skal overraske kjæresten med når han kommer hjem, men er redd for at det lkke skal smake heller :arghh:

Sjokolade her også. Jeg er egentlig fryktelig glad i sjokolade. Men nå blir jeg kvalm bare av tanken. Det gjelder det meste som er søtt, egentlig.

Cola Zero og brus generelt [emoji17] Blir kvalm av tanken på kjøtt, kylling og fisk... Veldig kjedelig i matveien for øyeblikket siden «alt» smaker vondt [emoji37]

Ja sjokolade [emoji31] jeg elsker sjokolade, men smaken blir helt annerledes første del når jeg er gravid [emoji85]

Føler ikke det er noe helt spessielt som jeg ikke takler lenger, mer ar det er absolutt ingenting som frister og det jeg prøver å dytte i meg føler jeg bare «vokser» i munnen. Er ingenting som er godt for tiden føler jeg:yuck::arghh:

Jeg er veldig glad i cola og sjokolade, men nå frister det ikke i det hele tatt... Gjelder egentlig brus generelt...

Skulle ønske jeg ikke ville ha sjokolade, men jeg bare må ha det! :joyful: Ingen anti-cravings eller cravings i det hele tatt her :rolleyes:

Kaffelysten er helt borte. [emoji478][emoji477]
Det samme gjelder søtsuget. Frister ikke med noen form for snop, kaker etc. [emoji515][emoji513]
Uvant alt sammen.

Godteri og chips generelt har jeg fått helt avsmak på.

Før spiste jeg det nesten daglig (2-3-4 biter om dagen :p )
Nå har jeg ikke smakt noe på 8 uker! :)

Var veldig glad i ostepop før, kunne spise det flere ganger i uka, nå orker jeg ikke tanken en gang:-) Ellers er det ikke mye som frister her heller, sliter veldig med å finne mat jeg kan klare å få i meg... :-)

Guacamole :-( :-( jeg ELSKER det vanligvis - nå har jeg ikke sjans :-:

Sist fikk jeg helt avsmak for laks. Brukte flere år før jeg spiste det med glede.

Nå er jeg bare ekstra-anti mot kaffe. I bilen. Hater det til vanlig men nå vil jeg gjerne knuse kaffeautomatene på bensinstasjonene slik at mannen ikke kan kjøpe [emoji23]

Jeg har også fått avsmak på kaffe, te og generelt søte ting, men er ikke så ille å få i seg mindre av dette da :P

Back
Topp