«Aggressiv» stimulering

Frk.Fryd85

Glad i forumet
Augustbarna2024
Hei,
Vi skal i gang med forsøk i oktober, og planen er «aggressiv» stimulering, men stor sjanse for totalfrys. Jeg fyller straks 38 år, har PCOS og AMH på 34.
Hører til Hausken, og ble litt overrasket over planen. Ble nemlig overstimulert under forsøk for 10 år siden (har ikke barn).
Skal gå på 225 IE Gonal-F og 150 IE Meriofert.

Har noen her som har vært borti noe lignende?

Ikke helt det samme; men jeg har hatt to runder med stimulering der «mild overstimulering» absolutt ga mest suksess. Har selv PCOS, var 29 år med AMH på 48.
Første syklus: 13 egg ut, 9 befruktet. Ble to gode embryoer.
Andre syklus: 24 egg hentet ut, 17 egg befruktet, ble 5 gode embryoer.

De valgte å sette inn selv om de hentet ut 24 egg og ble gravid på andre runde.

Hei, jeg blir alltid overstimulert på lavest mulig dose så vet hvordan det er. Hadde spurt om å snakke med legen og høre hva som er bakgrunn for planen deres. Etter hva jeg har skjønt har hausken et bra rykte så det må være en grunn til at de planlegger dette. Men med en historie med overstimulering hadde jeg selv ikke gjort dette uten begrunnelse/vitenskapelig bevis (har egg-uttak i morgen og sitter her kraftig overstimulert så er nok litt subjektiv, men tenkte bare å dele tankene mine). Lykke til :Heartred

Hadde lignende regime med Hausken før sommeren. Planlagt totalfrys pga høy dose Meriofert i forhold til min AMH. Endte med 4 flotte blasto på frys :hello2

Takk for svar alle sammen ❤️
Litt betryggende at flere har vært borti tilsvarende.
Og regner med jeg er i trygge hender hos Hausken.

Back
Topp