¨Planer for helga???

krezz

Gift med forumet
Junibarna 2015
Her skal det være silolegging, så jeg skal lage middag til LITT flere enn normalt![8D] Heldigvis er det mat som lager seg selv, så jeg slipper å slite så mye på kjøkkenet!!!![:D][:D][:D][:D]

Her skal eg på jobb på lørdagen, såå på fest [8D]
Og på søndagen fyller eg 20[:D]

Dyreparken, gratis entre på søndag [:D] Mye folk og masse kø, men P liker sjiraffene best og de ser vi jo allikavel... På lør blir det shopping!

nei si det...
vi skal jobbe mer i huset og pakke mer....

også skal vi kanskje på barnas bondegår der det er matfestival i helga. med et vennepar.

Idag skal jeg på kveldsvakt. Imorgen tenkte jeg at vi skulle finne på  noe kosleig sammen, siden mannen legges inn på sykehus på mandag. Og søndag skal mannen ut å spille fotball, så da vet jeg jammen ikke helt hva vi skal gjøre. Blir en rolig helg[:)]

ORIGINAL: 3barnsmor*30

nei si det...

også skal vi kanskje på barnas bondegår der det er matfestival i helga. med et vennepar.

Da sees vi kanskje [;)]

Mannen skal fiske, så jeg og barna er alene til lørdag.
Søndag skal jeg til utlandet en uke

Har grudd meg lenge til denne helgen [&:] i kveld og i morgen skal det pakkes og koses mest mulig, for søndag reiser jeg til Danmark, starter opp på skolen på mandag. Heldigvis kommer mamma, pappa og Knerten med flyttelass neste søndag, men en uke borte fra goklumpen er hard kost for mamman [:(] for ikke å snakke om alle de andre ukene uten guttene mine i løpet av høsten [:(]

Alt går for en periode ikke sant? Håper det blir lettere enn det føles akkurat nå i hvertfall [8|]

jeg skal på fotballturnering i morgen [:D][:D] guttungen som skal spille da.. og ellers skal jeg se på ei kollega som skal gifte seg... emn ellers svært lite sp, skjer! [:D][:D]

ORIGINAL: *tine*

ORIGINAL: 3barnsmor*30

nei si det...

Da sees vi kanskje [;)]

Mannen skal fiske, så jeg og barna er alene til lørdag.
Søndag skal jeg til utlandet en uke

ja kanskje det!
vi skal dit i morgen i hvertfall [:D]

Mannen er borte på dagen både lørsdag og søndag, så jeg og snuppa skal kose oss med litt shopping [:D] Jeg har blitt potte forkjøla da, så håper det stopper med det og ikke blir feber osv. På lørdag kveld skal vi ha et vennepar på besøk og spise god mat og kose oss [:D][:D][:D]

i kveld er det bare kose kveld.. driver å pakker litt[:D] å har vasket hele huset,, I morra drar jeg til praha med jobben å kommer att på tirsdag[:D][:D][:D] så da skal samboern få kose seg med mini helt alene...[;)]

Hær blir det nog inte så mycket kul i helgen, har fortfarande alldeles før mycket o packa så tænkte væl ægna mestadels av helgen till det faktiskt så får sambon gå ut o leka o hitta på saker med Oliver så jag får packa i lugn o ro [;)] Men blir væl sækert nån promenad o så om det ær fint væder så ja får lite paus i packandet [:)] Blir æven myskvæll till nån film nu snart, men det har vu ju i princip varje kvæll då så det var ju inget nytt [:-]

mini skal på overnatting for første gang å jeg skal ut på galeien å sove lenge lenge lenge på søndag, gru gleder meg litt til det kjenner jeg men det går nok fint[:D]

Back
Topp