¨Litt for raskt

ia83

Elsker forumet
Jeg har da ikke vært hos tannlegen på nesten 12-13 år.
Har tannlege skrekk,men så i dag ringte jeg for å høre om en ledig time.
Jeg har da hørt at det kan ta flere uker før man får time..
Første hun spør er:
Hvem er din tannlege.
Har ingen sier jeg.
Har du vondt.
Både ja og nei.
Har da en ledig time i morgen kl 9..
ehhh.oki..
etter på finner jeg da ut at min kjære jobber,men tanta til snuppa kommer å passer.
Men jeg kjenner at jeg angrer at jeg ringte.hehe..
Men nå blir ivertfall tenna sjekka..
Hehe..
jaja...[;)][;)][;)]

SÅ bra!!! [:D]
Jeg hadde null hull etter ca 10 år hvis ikke mere [8D] Så betalte bare for bildene og timen! Hadde værtfall regna med at jeg måtte ut med 13000,- [:D]

Det går sikkert helt fint!!!

Så flink du er som gjør det! Deilig å dra til tannlegen, prater høl i hue på deg mens du ikke kan prate for han har masse rart i munnen din[:D]

Skal snart til tannlegen selv.. Men så er ikk jeg ferdig med barnetannlegen min[8D]

Lykke til i morgen!
Det vil nok gå så fint så [:)]

Jeg hadde heller ikke vært hos tannlegen på 10 år og haddet bare ett hull som måtte rotfylles. Jeg måtte få dem til å trippelsjekke om jeg ikke hadde hull for jeg var bombesikker på at jeg måtte da ha flere hull en ett men neida.

ORIGINAL: Ulva

Jeg hadde heller ikke vært hos tannlegen på 10 år og haddet bare ett hull som måtte rotfylles. Jeg måtte få dem til å trippelsjekke om jeg ikke hadde hull for jeg var bombesikker på at jeg måtte da ha flere hull en ett men neida.

Hihi!
Jeg måtte få henne til å ta bilder jeg [8D] Hadde null hull! [8D] Var så sikker på at det krydde av hull!!

Det går nok bra [:D][:D]

Men kjenner følelsen, avogtil er det best å ha litt tid på å venne seg med tanken! [;)] Lykke til [:)]

Back
Topp