¨Ja jøss.. han er syk...

Dollface

Forumet er livet
VIP
Tobias ble jo sendt hjem fra barnehagen i går med feber, så jeg er hjemme i dag..
Kjedelig da det er siste forelesning før eksamen.. men men..

Og ungen er jo feberfri, har 1000 i aktivitetsnivå og flakser rundt på gulvet her og lager bøll...

JEG derimot er graut i huet, snørr og trøtt som pokker... [:-][:-]

*sniker han inn i barnehagen uten at noen ser han*

Synd å gå glipp av forelesningen, men sånn blir det noen ganger. Får håpe du kommer deg igjen nå da, så du klarer å lese til eksamen (og holde tritt med Tobias [;)]). Og det er jo tross alt gode nyheter at han er frisk igjen

Da hadde jeg faktisk sendt han i bhg!

ORIGINAL: Mamsen til 2..

det synes jeg ikke du skal gjøre - alt for mange sender syke eller halvsyke barn i barnehagen. Det anbefales at barna har en feberfri dag før de sendes i barnehage, og dollface er vel såpass samvittighetsfull at hun tar hensyn til det. Det handler om at barna skal få hentet seg inn etter å ha vært syke, og at de evt. ikke skal smitte de andre barna

ORIGINAL: lenemor

ORIGINAL: Mamsen til 2..

det synes jeg ikke du skal gjøre - alt for mange sender syke eller halvsyke barn i barnehagen. Det anbefales at barna har en feberfri dag før de sendes i barnehage, og dollface er vel såpass samvittighetsfull at hun tar hensyn til det. Det handler om at barna skal få hentet seg inn etter å ha vært syke, og at de evt. ikke skal smitte de andre barna

Han var jo ikke syk så veldig lenge da.. bare i går egentlig - og det var bare febern.. men joda, jeg holder han hjemme i dag.. Så får vi satse på at jeg lever når kvelden kommer [8D]

Back
Topp