¨gå å legg deg !!!!!!!!!!!!!!!

Annicken

Forumet er livet
ja gjør d annicken, nå skulle du lagt deg for lenge siden, men så sitter du her inne å leser hva alle hønene skriver ;P og skriver i vei selv, og plutselig shopper seg noen støvletter på nett - nei gå å legg deg !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

Legge seg allerede? Det er jo ikke blitt i morgen enda jo. 

ORIGINAL: Annicken

ja gjør d annicken, nå skulle du lagt deg for lenge siden, men så sitter du her inne å leser hva alle hønene skriver ;P og skriver i vei selv, og plutselig shopper seg noen støvletter på nett - nei gå å legg deg !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

hehe sitter akkurat her og sier det samme til meg selv.er itillegg alene hjemme (mannen er på kurs) og er blitt krøpling :P så morra dagen blir stas regner jeg med :P

ORIGINAL: stoltmortil4

hehe sitter akkurat her og sier det samme til meg selv.er itillegg alene hjemme (mannen er på kurs) og er blitt krøpling :P så morra dagen blir stas regner jeg med :P

krøpling ? syk stakkars ? =( natta klem - gå å legg deg, nåååååååååååååå! hehe

Ja, det burde jeg og!
Skal opp klokken 7 i morgen, og det er jeg IKKE vant til!

ORIGINAL: Miriel

Legge seg allerede? Det er jo ikke blitt i morgen enda jo. 

sant d , er jammen mørkt ute jo, hmmmm ;P

ORIGINAL: Nullenusken

Ja, det burde jeg og!
Skal opp klokken 7 i morgen, og det er jeg IKKE vant til!

dytte deg i rompa - gå å legg deg ;P

kan ikke sove jeg nå må jo passe på at alle de andre damene kommer seg i seng ;P

ryggen min som plutselig ikke funket lenger............skjønner ingenting....... du ser meg sikkert haltende/krabbende med to unger på slep i bhg imorgen :P

ryggen min som plutselig ikke funket lenger............skjønner ingenting....... du ser meg sikkert haltende/krabbende med to unger på slep i bhg imorgen :P

er det da jeg skal være super ond å le litt ;P nei offameg nå er jeg sååååååååååå overtrøtt - det er sikkert driiiiiiiiiiiiiiiiiiiiitttt vondt stakkars deg =( håper mannen din ikke skal være på kurs så lenge !!!!!!!!!

natta =)=)=) sova godt =)

Prøv Pippis metode:
Annika: Men vem säger åt dig och gå och lägga dig på kvällarna då?
Pippi: Det gör jag själv! Först ber jag helt vänligt -Pippi gå och lägg dig. Sedan säger jag till på skarpen -PIPPI GÅ ÒCH LÄGG DIG, och om jag inte lyder då, då vankas det smör!

bare le du[8D]
neida han kommer hjem imorgen ettermiddag,så skal prøve å overleve.
nattinatt søta[:)]

Ja nå må vi legge oss!!!!

Er så kjipern etter masse nattevakter assa.. [:-]  Men må jo opp med ungene uansett da [&:] ikke så mye å vente på..

ORIGINAL: KræsjPink

Prøv Pippis metode:
Annika: Men vem säger åt dig och gå och lägga dig på kvällarna då?
Pippi: Det gör jag själv! Först ber jag helt vänligt -Pippi gå och lägg dig. Sedan säger jag till på skarpen -PIPPI GÅ ÒCH LÄGG DIG, och om jag inte lyder då, då vankas det smör!

men det er en rå jente ;P jeg er ikke så tøff jeg ;P

bare le du[8D]
neida han kommer hjem imorgen ettermiddag,så skal prøve å overleve.
nattinatt søta[:)]

off syns synd på deg =( typisk at sånn skjer når man er alene med ungene og .

nattinatt snuuuuuppa =) hehe =)=)

annicken tusler sakte men sikkert ut fra bv, som hun skulle gjort for over en time siden, går inn å føner håret som aaaaldri tørker av seg selv , og legger seg opp til en mann med en utrolig irriterende pipende nese når han sover ;P

Jeg skulle gjerne ha lagt meg,men er så sinnsykt "dett i nesa"og det sprenger i hode... får ikke sove...

ORIGINAL: Masallah xxl

Jeg skulle gjerne ha lagt meg,men er så sinnsykt "dett i nesa"og det sprenger i hode... får ikke sove...

goooooo bedring =) trøste på du =)

ORIGINAL: Lena Levegg

Ja nå må vi legge oss!!!!

Er så kjipern etter masse nattevakter assa.. [:-]  Men må jo opp med ungene uansett da [&:] ikke så mye å vente på..

æsj ja d er ulempen m nattevakter ja ;P de dagene enn plutselig skal fungere igjen ;P

Back
Topp