Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Annicken
ja gjør d annicken, nå skulle du lagt deg for lenge siden, men så sitter du her inne å leser hva alle hønene skriver ;P og skriver i vei selv, og plutselig shopper seg noen støvletter på nett - nei gå å legg deg !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
ORIGINAL: stoltmortil4
ja gjør d annicken, nå skulle du lagt deg for lenge siden, men så sitter du her inne å leser hva alle hønene skriver ;P og skriver i vei selv, og plutselig shopper seg noen støvletter på nett - nei gå å legg deg !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
hehe sitter akkurat her og sier det samme til meg selv.er itillegg alene hjemme (mannen er på kurs) og er blitt krøpling :P så morra dagen blir stas regner jeg med :P
hehe sitter akkurat her og sier det samme til meg selv.er itillegg alene hjemme (mannen er på kurs) og er blitt krøpling :P så morra dagen blir stas regner jeg med :P
krøpling ? syk stakkars ? =( natta klem - gå å legg deg, nåååååååååååååå! hehe
krøpling ? syk stakkars ? =( natta klem - gå å legg deg, nåååååååååååååå! hehe
ryggen min som plutselig ikke funket lenger............skjønner ingenting....... du ser meg sikkert haltende/krabbende med to unger på slep i bhg imorgen :P
ORIGINAL: KræsjPink
Prøv Pippis metode:
Annika: Men vem säger åt dig och gå och lägga dig på kvällarna då?
Pippi: Det gör jag själv! Först ber jag helt vänligt -Pippi gå och lägg dig. Sedan säger jag till på skarpen -PIPPI GÅ ÒCH LÄGG DIG, och om jag inte lyder då, då vankas det smör!
bare le du[8D]
neida han kommer hjem imorgen ettermiddag,så skal prøve å overleve.
nattinatt søta[:)]