*¤MinSin EL test/gravitest & Skravletråd¤*

Jasså, du har planene klare ser jeg[:D]
 
Håper det går bra med deg!!! Og at testen viser postitv om et par uker[;)]
 
Men unnskyld at jeg spør. Er kanskje et sårt spørsmål.. Men var du gravid med tvillinger? Hvor langt var du på vei da?
 
hehe..ehem-ja,jeg er klar som bare det jeg [:D]
 
det går greit at du spør [;)]  ja,jeg ventet to små gull-mistet i uke 10..
 
tusen takk!Jeg håper virkelig det blir full klaff denne gang-er ikke så flink til å være tålmodig jeg skjønner du [8D]
 
 
 
Off så trist da[:(] Håper du har det bedre!!!! Ønsker deg super ekstra lykke til og håper du får en eller fler som kan klore seg fast i 9 mnd!!!!!!!!!!!![;)]
 
er noe jeg aldri kommer meg over,men går bedre nå ja-tusen takk for det [;)] 
Hjertelig takk for alle lykkeønskninger & fine ord,det varmer*
-håper du også får et frisk liten spire snart [:)] *unner deg det og synes du fortjener det etter det jeg har lest om deg*
 
KleM¤
 
takker så masse for det vennen [:)]
 
Håper det klaffer for dere også nå-unner deg virkelig det !
 
Klemmmmmmmm
 
yes,da har jeg oppdatert fosiden..ingen HL stigning..MEN jeg har mye sekret & noe stiking i skjeden,.vet ikke om det er no EL tegn men [&:]
 
Vel vel,EL er ivertfall snart på vei ser det ut til [;)]
Enten imorgen eller senest onsdag som sagt*
 
På gjenhør babes [:D]
 
Hei på deg!
Stille på tråden din de siste dagene, er du så opptatt med å lage ? [:)] Håper alt er bra med deg da! Og at dere lager en liten bebis i disse dager!

Klem til deg!
 
har det vært noen pos el tester enda da?bør vel ha vært det nå eller? håper det er en liten spire på vei snart da[:)]spennende å følge med her inne[;)]
 
hvor er du blitt av da *Yildiz25*
 
Hvordan går det med deg om dagen????? Har du fått besøk av beistet (les: TR)???? Håper du ikke får ho på 9 mnd!!!!! Og håper du har det bra!!!
 
Hei!
 
Har sitti å tenkt lenge på deg, hvor har du blitt av... Har ikke sett deg p utrolig lenge..
 
Hvor er du hva gjør du.. savnet er du[;)]
 
Back
Topp