*¤MinSin EL test/gravitest & Skravletråd¤*

pusita ;
 
ja,sant det..hvis man vet hva magedans er så ser man det lett!
 
så bra at du er på bedrings vei [;)][:)] ser det ikke er lenge til testing heller nå..spennende,spennende !!![:D]
 
 
 
 
 
 
 
svenske filmer er litt snodige synes jeg-men liker dem for det altså [;)]
 
han er hos en kompis,kommer ved midnatt tenker jeg.
Savner han med en gang han går ut jeg..selv etter over 6 år sammen elsker jeg han overhøyt hehe(hvis det finnes et sånt ord da) [8D]
 
 
 
Svensk er et kult språk!
 
Ønske dej veldi lykke til no dah, so satsa vi alle på at d skal gå bra me dej... Alt ordna sej for snilde pie seie mi bestemor ;) so d betyr jo at d går veldi bra...
 
Må berre ha trua, tenke vertefall på dej...KJEMPEKLEM...
 
ORIGINAL: lykkelita24

Ønske dej veldi lykke til no dah, so satsa vi alle på at d skal gå bra me dej... Alt ordna sej for snilde pie seie mi bestemor ;) so d betyr jo at d går veldi bra...
 
Må berre ha trua, tenke vertefall på dej...KJEMPEKLEM...


så hyggelig at du stikker innom med positivitet & fine ord [:)]  takk for det!
Liker det [;)]

 
Masse lykke til du også ,når din tid kommer i februar  
 
Klemmer backs [:D]
 
 
 
nattinatt jenter-ser dere alle igjen imorgen tenker jeg [:D]
 
                                
 
BERRE KJEKT....
 
Best å få d ned når ej fyrst klare sjå nåke positivt.
Men d hadde no ej plana om å begynne me åxo, bli den gode gamle cecilie lissom.
 
So no blir vi tjokke , å fe oss dei hærligaste ongane på jord t høsten ;););)
 
takk for det sweetheart [:)] du er også toppen-men det vet du [:D][:D][:D]
 
Ha en super kveld du også !!!
 
Ende større klem tilbake
         
 
heiaaa
 
Nå har jeg oppdatert EL testingen på forsiden..
 
Ser ut til at EL er på vei,men er ikke sikker.
jeg har regnet ut,og gjetter at jeg får EL imorgen,tirsdag eller senest onsdag!
Har også fått EL slim-som jeg er veldig glad for å se-noe jeg ikke hadde forrige pp [;)]
 
Kommer og til å starte med første CB digital EL test ikveld-gleder meg veldig til det [:D]
 
mannen har kjøpt inn 2 rødvin på fredagen,så vi skal kosemose masse i de kommende dagene  

 
 
Ellers ønsker jeg alle dere søtnoser en herlig søndag !!!
 


 
 
 
 
 
 
så hyggelig gjort av deg lovely [:)]
 
Nå som jeg har fixa msn,så kommer vi nok til å chattes endel der..men etter EL da selvfølgelig hihihi [8D]
 
Du er no go"jenta mi her inne-bare så du vet det*
 
                                                 
 
Hei vennen!
Hvordan står det til i dag!
Har ikke fått med meg at du hadde laget en egen tråd jeg, men denne skal jeg selvsagt følge nøye med på![:)]
Håper el er rett rundt hjørnet da, så blir det masse loving og kos hjemme hos dere![;)]
Håper du får en fin dag!
Stor klem fra meg!
 
hei søte deg [:)]
 
Joda,her går det fint,thanx !
Skal støvsuge & rydde masse hjemme idag-ikke det beste jeg vet akkurat...men det må gjøres vet du [;)]
Tror EL er på vei,LH stiger daglig ser det ut til..Får se på CB idag og imorgen.
 
Åssn går det med deg,baby,livet & alt da?
 
Go"KleMMM*[:D]
 
oppdatering på hovedsiden min [;)]
 
Ser det er stille & rolig her inne nå..håper alle er som har EL i disse dager er å koser masse-spiren skal sitte for alle oktoberjenter vet dere [:)][:D]
 
Har mye å gjøre hjemme idag ja,rydding,vasking/tørking & rydding av klær + matlaging..hardt å være kvinne gitt [8D][&o]
men må gjøre det litt hyggelig & romatic hjemme,til mannen kommer

 
 
Gleder meg MEGAmye til CB testen viser POS -får se ikveld da..men regner med at EL er imorgen/onsdag [;)]
 
STÅ PÅ JENTER!!!

 
da er det tid for en heeeeeeeeeeelllllllllllllllll hhhhaaaauuuug mmmmed



 

 


 ja nettopp babystøv....er ekstra viktig det i disse dager[;)]
 
gleder meg til å følge med på utviklingen her inne!!!!
krysser fingrene for deg
 
heihei snuppa! hvordan går det? blir spendt å se på CB'n ikveld ja, du må komme inn med oppdatering etterpå![:)] ellers da? hva har du jort i dag?[:)]
 
er så hyggelig med sånne trofaste jenter som stikker innom med babystøv,tar selvfølgelig svært godt imot alltid jeg [:)]

 
KjempeSTOOOR takk til deg go2mamma"n !!!
 
koz&Klemz

 
 
heia berta [:)]
 
Går bra her vet du-litt sliten men lever [;)] enn du-håper ting går greit hos deg også [:D]
 
Jeg har ikke gjort no spes idag,hadde en masse papirarbeid å gjøre idag,å nå skal jeg sette igang med husarbeidet og ta med en laaaang(kort hvis jeg ik rekker) dusj !
jaja,kommer med oppdatering hvis testen blir POS*
 
 
uff.. husarbeid ja, det skulle jeg også jort, men gidder ikke.. mye kosligere å sitte her å jabbe..[:D] er du sliten satkkar, for mye babylaging da eller?[:D][:D]
 
hahaha,nei-faktisk av å ikke lage baby..*knis* [:D][8D]
Men ikveld..da skal jeg bli en vilkatt hihi grrr   
 
Back
Topp