*¤MinSin EL test/gravitest & Skravletråd¤*

*Lykkelig82*

Forumet er livet
VIP
Hei hei jenter  .

Jeg skal nå begynne på min andre tråd & andre reele pp-og her kommer jeg til å skrive ned alle El tester jeg tar,symptomer & masse anet rart med sukker på [:)]


Jeg er veldig klar for å gå gravid nå,selv med alle de negative & vonde sidene den har,har vært klar lenge-men livet har ikke helt gått min vei..

Jeg lengter så etter en liten engel nå......

Jeg er veldig opptimistisk og veldig positiv denne pp,det er ikke helt likt meg når det gjelder slikt,så vi får håpe det er et tegn i seg selv!

Jeg må også legge til at jeg er blitt utrolig glad i jentene mine her inne,og hvis jeg blir gravid nå-så vil jeg ha dere alle med inn på svangerskapet med meg


Dere er en super gjeng-love you guys !!!
                 







 
Jeg starter å EL teste idag,13 Januar - 10 Dager etter mens.Skal også teste meg i 10 dager,sor sikker hets skyld!

Dagens første tester skal jeg ta med strimel,også skal jeg ta andre EL testen på kvelden-som blir en CB ditaltest.
Bare for å dobbelsjekke [;)]
 
Wish me luck girls          





13 Jan,Lørdag ettermiddag ; Testet med billigtest,streken er svak synlig-altså NEG.Normal sekret-tørt.


13 Jan,Lørdag Kveld ; testet med billigtest,streken er nå helt borte,igjen NEG.

14 Jan,Søndag ettermiddag ;Testet med strimmel,streken er ganske så synlig,men NEG.EL sekretet er her også-weee [:)] 


14 Jan,Søndag kveld ; Testet med første CB,ingen HL stigning-NEG test.Sekretet mitt er mer slimete nå..

15 Jan,Mandag ettermiddag ; Testet med strimmel,streken er sterkere enn igår ettermiddag,godt synlig-men NEG test.Samme sekret som igår og..

15 Jan,mandag kveld ;Testet med CB,ingen HL stigning idag heller.Men masse sekret [:)]  NEG test.


16 Jan,Tirsdag ettermiddag ;
16 Jan,Tirsdag kveld ;

17 Jan,Onsdag ettermiddag ;
17 Jan,Onsdag kveld ;

18 Jan,Torsdag ettermiddag ;
18 Jan,Torsdag kveld ;

19 Jan,Fredag ettermiddag ;
19 Jan,Torsdag kveld ;

20 Jan,Lørdag ettermiddag ;
20 Jan,Lørdag kveld ;


21 Jan,Søndag ettermiddag ;
21 Jan,Søndag kveld ;

22 Jan,Mandag ettermiddag ;
22 Jan,Mandag kveld ;






 
Skal bli spennende og følge deg[:)]
 
Lykke til med testing og prøvingen.
 
Wow, dette blir spennende[:)] Skal følge med på deg jeg[;)] Ønsker deg masse lykke til snuppa!!!
 
så koslig med ny tråd da vennen, skal nok følge med på denne ja! hadde du en fin kveld i går?[:)] jeg fikk som jeg trodde TR i natt. men depper ikke for det![:)]
masse lykke til med testingen da![:)]
 
hallo vennen.koslig at du lager deg ny tråd da.gjett om jeg skal følge med da[;)]koz og klemz
 
tusen takk alle sammen-jeg trenger all støtte jeg kan få [:)] og veldig hyggelig av dere å stikke innom,setter stor pris på det*
 
Denne gangen er jeg bare sååå ready for some good lovin,håper virkelig det blir et lite kjærlighetsbarn denne gang. 



Masse lykke på deres ferd mot en baby girls !!!

 
ORIGINAL: tulla_77

masse lykke til jeg har jo samme som deg men prøver uten el testing jeg da
Får bare passe på og hoppe VELDIG mye i høyet disse kommende dagene
Håper vi slipper å måtte prøve så sinnsykt lenge er jo også i min 2pp
Mye likt her du[:)]
 
Lykke til klem fra meg[:D]

 
Ja,vi har mye likt ser jeg [:)] morsomt da!
hvor gammel er du foresten? *bare lurer*
 
Masse lykke til du også

 
 
 
Lykke til med prøvingen! Skal se det klaffer denne gangen [:D]
 
ORIGINAL: LilleMy86

så koslig med ny tråd da vennen, skal nok følge med på denne ja! hadde du en fin kveld i går?[:)] jeg fikk som jeg trodde TR i natt. men depper ikke for det![:)]
masse lykke til med testingen da![:)]

 
oi da vennen min..[:(]
men pytt,pytt-da er sylkusen godt igang igjen [:D] 
bright up my girl,neste pp vet du..da skal du se tanta skal holde seg unna deg!!! det skal jeg sørge for 

 
jada,vi hadde det kjemperomantisk,så en sippefilm og drakk rødvin-så det hjalp på hihi¤
 
 
tusen takk for lykkeønskninger!!!
 
KleM Til deg fra meg [:)]
 
 
 
så koselig yildiz, liker å følge med på trådene dine[:D][:D][:D][:D]
håper magefølelsen din stemmer nå, har troen på deg
 
masse lykke til
 
så hyggelig å høre fra deg acwa

 
Lenge siden nå ja....håper ting er bra med deg [:)]
Masse lykke til med testing når den dag kommer-skal håpe masse,masse for deg snuppa mi!!!    
 
heihein vennen!
hva gjør du ikveld da? sitter her å ser tv jeg.. er i utrolig godt humør ikveld jeg, vet ikke hvorfor..[:)] skal spise potetgull etter på, har leid oss film. skal kooose oss![:D]
 
Oi oi, magedanser-snuppa... Jeg skal holde øye med deg jeg...
Håper jeg slipper å gjøre det så lenge (fordi du skal jo få en liten spire snart).
 
Lykke lykke til!!!!
 
Klem
 
ORIGINAL: LilleMy86

heihein vennen!
hva gjør du ikveld da? sitter her å ser tv jeg.. er i utrolig godt humør ikveld jeg, vet ikke hvorfor..[:)] skal spise potetgull etter på, har leid oss film. skal kooose oss![:D]

 
heia snuppa*
slapper egentlig bare helt av ikveld..henge på BV tenkte jeg [:D] 
Har laget meg masse te & koser meg bare*
Elsker filmkvelder jeg..(filmgal) [:)]
 
hvilken film skal dere se?
 
ORIGINAL: pusita

Oi oi, magedanser-snuppa... Jeg skal holde øye med deg jeg...
Håper jeg slipper å gjøre det så lenge (fordi du skal jo få en liten spire snart).

Lykke lykke til!!!!

Klem

 
wow,husker du at jeg danser magedans *knis*
 
tusen tusen takk for at du holder et øye med meg pusita [;)] åssn går det med halsen,bedre nå håper jeg [8|]
 
KleMMM*
 
Husker det ja[:)] Ser det jo litt på bildet også, med de små runde metall greiene, som pleier å være festet på sjalene.
 
Halsen er bedre faktisk (endelig). Hoster mindre og "rundere" nå, så det gjør ikke så vondt. Gleder meg til å være helt kvitt det. :)
 
Klem tilbake
 
ORIGINAL: *YildiZ25*

ORIGINAL: LilleMy86

heihein vennen!
hva gjør du ikveld da? sitter her å ser tv jeg.. er i utrolig godt humør ikveld jeg, vet ikke hvorfor..[:)] skal spise potetgull etter på, har leid oss film. skal kooose oss![:D]


heia snuppa*
slapper egentlig bare helt av ikveld..henge på BV tenkte jeg [:D] 
Har laget meg masse te & koser meg bare*
Elsker filmkvelder jeg..(filmgal) [:)]
 
hvilken film skal dere se?


beck, jenta i jordkjelleren heter den, har fått helt dilla på svensk krim![:)]
hvor er din kjære da? [:)]
 
Back
Topp