¤Min slankedagbok¤

GreteRenate88

Glad i forumet
Startvekt: 92kg
Målvekt: 75kg


Februar 2011
Nedgang 4kg

Mars 2011

Oppgang 1,5kg

April 2011

Nedgang 1kg

Mai 2011

Nedgang 1,4kg

Juni 2011

Nedgang 1,6kg

Juli 2011

Nedgang 0,9kg

August 2011

Nedgang 1,1kg

September 2011
Nedgang 1,3kg

Oktober 2011
Nedgang 3kg

November 2011


Desember 2011

Total nedgang: 12,8kg
 
Skrevet: 2011-03-04 17:12:34  
 
[hr] HAR VÆRT LITE TRENING I DET SISTE PGA SYKDOM OG EN UNGE MED TANNPLAGER
 
Skrevet: 2011-03-13 18:20:04      
[hr] Satser på å starte å trene igjen i morgen 14.03. Har nå skaffet meg treningsmatte og vil begynne for fullt igjen å trene 4 dager i uken
 
Skrevet: 2011-03-14 10:47:37      
[hr] Da har jeg fått begynt å trene igjen og det gjorde GODT men har gått opp 3 av de 4 kg jeg hadde gått ned da men sånn er det når man ikke har hatt muligheten til å trene på laaaaang tid Men nå er det andre boller Har også begynt på "Flatere mage på 20 dager". Så blir spennende å se om det fungerer Kan lese mer om det innpå her: http://trening.no.msn.com/trening/artikkel.aspx?cp-documentid=154989642
 
Skrevet: 2011-03-18 11:31:32      
[hr] føler meg veldig flink denne uken nå har det jo som sagt vært en laaaang periode med omtrent NULL trening, så er derfor veldig fornøyd med ukens innsats det ser kanskje ut som lite trening det jeg har gjort, men jeg vil også legge til at jeg har hver dag gått tur denne uken. totalt siden mandagen så har jeg gått nesten 2,4 mil
 
Skrevet: 2011-03-21 08:26:57      
[hr] er VELDIG overrasket over vektnedgangen den uken her 3kg!!!
 
Skrevet: 2011-03-22 12:00:23      
[hr] ble ikke noe trening idag måtte ha datteren min hjemme fra b.hagen i dag fordi vi kunne ikke gå pga været. Men satser på trening i morgen
 
Skrevet: 2011-03-27 10:24:39   
 
[hr] har blitt dårlig med trening hele uken. tirsdag og onsdag var datteren min hjemme fra b.hagen pga været. torsdag var jeg på bykjøring og fredag var jeg og tok teoriprøven så disse dagene var jeg borte hele dagen. blir spennende på vekten i morgen da!
 
Skrevet: 2011-03-28 09:45:11   
 
[hr] ny veiedag: torsdag. dette pga jeg har meldt meg på slankekrigen på babyverden
skal prøve å få trenet på kvelden denne uken. har ikke mulighet på dagtid denne uken pga datteren min er hjemme med vannkopper
 
Nå MÅÅÅÅÅ jeg virkelig ta meg sammen med treningen! Som dere ser på oversikten min så har jeg bare gått opp[:'(] og det er ikke så rart når jeg ikke har trent på 1 uke[:'(] men jeg har heller ikke hatt muligheten til det[&:] fra og med i morgen er det andre boller! Jeg må skjerpe meg virkelig om jeg skal nå målet mitt!
 
Velger å starte på nytt med treningen, så har derfor nullet ut oversikten over treningen min. Men jeg lar det stå de andre vektene og målene fra første start som var hovedstarten. ny og frisk start!
 
Merker jeg har skikkelig lyst til å trene nå å komme ned i vekt. men denne uken er datteren hjemme med vannkopper så da er det vanskelig å få til det med trening desverre[&:] jeg får prøve å ta igjen litt i kveld. satser på litt 30DS å zumba i kveld tenker jeg[:D]
 
Merkes at tante rød er på besøk ja[:'(]
 
føler jeg har vært flink i dag[:D] men det blir NULL trening i 3 dager neste uke[&:] men sånn er det når man holder på å ta lappen.[:)]
 
er ganske fornøyd med uken ettersom at jeg ikke har fått trenet i det hele tatt på en uke. var nervøs da jeg gikk opp på vekta i dag men lyste av meg da jeg så at jeg hadde gått ned 0,5 kg[:)] har fått trenet litt i dag og det gjorde godt[:D]
 
er tydeligvis en sånn stillestående uke denne uken[:'(]
 
Skal prøve meg på 30DS level 2 idag[:D] blir spennende[:D][:D] nå har ikke jeg fulgt 30DS sånn som den skal gjøres pga jeg vet jeg har kommet til å blitt lei [8D] så jeg varierer heller mellom 30DS og zumba. mn skal prøve å få til 30DS litt oftere enn det jeg har gjort.[:)] har begynt å spise suppe nå. bytter ut 1-2 måltider. så jeg er spent på om det vil ha noe innvirkning på meg etterhvert[:D]
 
Blir lite trening fremover her hjemme i påsken siden vi får besøk hele påsken. men skal prøve meg på litt jogging noen dager da[:)] blir spennende[:)]
 
når jeg har trenet 30DS så har jeg ikke gjort det hver dag som jeg skal gjøre. Kanskje jeg skal prøve meg på å gjøre det ca hver dag fremover. men helgene regner jeg med at det ikke blir noe trening som vanlig.
merker at vekten min er så ustabil og jeg kommer meg ikke noe spesielt ned i vekt. jeg vil heller ikke kutte alt for mye karbo for da får jeg prob når jeg har nådd målet mitt og begynner å spise vanlig mat igjen.
 
Det å spise kun banan en hel dag var faktisk ikke så vanskelig :) men tror det hjalp mye på at det var så varmt ute i går :) for når det er så varmt så frister det lite med mat :) så dag 1 klarte jeg å fullføre :) spent på hvordan dag nr 2 med kun banan blir :) men fra og med i morgen kan jeg spise litt normal mat igjen da :) er såååå spent på fredagens vekt :) MÅTTE bare stille meg på vekten i mårres og jeg lyste opp :D
 
Back
Topp