¤Helgeskravling¤

Skal på shopping tur til Danmark Imorra med værdens beste veninne:) fylle opp bilen:) gleder meg!!!
 
Vi skal til stavanger og hilse på to nye babyer! :)
 
Absolutt ingen planer! Eller, må vel vaske hus da.. Men ellers så skal jeg bare slappe av og lade opp til å være gressenke i noen dager i neste uke...
 
Prøve å kose meg med beste mannen nå ♥ kamerat såret meg .. han ville ikke prate med meg før jeg ble meg selv .. kutter han ut jeg :) skal lage tikka lasagne idag og ha kanel boller med melis til dessert :) se hvor trøtt jeg er på kvelden om jeg orker sex, høhø :)
 
Ingen planer bortsett fra å vaske og rydde litt.. Prøve å samle litt energi før mannen reiser bort til uka.
 
Prøve å kose meg med beste mannen nå ♥ kamerat såret meg .. han ville ikke prate med meg før jeg ble meg selv .. kutter han ut jeg :) skal lage tikka lasagne idag og ha kanel boller med melis til dessert :) se hvor trøtt jeg er på kvelden om jeg orker sex, høhø :)
Sa han det? Uff! * klemme på besteste sjefen!* kos deg med mannen din du og glem dumme kamerater :)
 
Sa han det? Uff! * klemme på besteste sjefen!* kos deg med mannen din du og glem dumme kamerater :)
Ja så ringte mannen for å få trøst "/ takk søteste :) skal kose meg med beste mannen min jeg :-D de er glemt :)
 
Back
Topp