¤Gressenka¤

Hei!

Takk for omtanken

Det går fint. Har fått tapet av mirakelet vårt såpass på avstand at eg no kan tenke på det eller snakke om det
uten å gråte - da har eg komt langt da.

Det er rart, føler meg likevel tom, vil jo alltid ha et barn for lite. Men som "alle" seier så er det naturens måte å rydde
opp på, så prøver å tenke på det på den måten (lettare sagt enn gjort).

Når det gjelder veien vidare, legger eg ikkje ut noko om det på babyverden før eg eventuelt blir gravid og passerer 12 veker.
Årsaken til det er ei dame i samme bygd som meg som er inne og sniker på det eg skriver, har "sett" henne fleire gonger på Assistert befruktning. Ho følger med på alt eg skriver, og då eg testa positivt i oktober, skreiv eg EN einaste tråd om dette (og det var på assistert befruktning), og dette hadde ho fått med seg og gratulerte meg på MSN. Skal seie eg blei paff da...

Så for å værne om meg sjølv og mitt liv, blir eg visst nødt til å veie alle mine ord her inne, med tanke på at det sitter folk ikkje langt fra meg og leser om meg og mitt. Synest det er veldig synd at det har blitt sånn da å slite med å bli gravid og holde på med prøverørsbehandling er tøft og gjengen på Assistert befruktning har vært ufattelig god og hatt heile veien.
Egentlig er det vel mest tragisk for henne, som har fått sitt 4 barn, men fortsatt ikkje har nok med det og må snoke på andre..

Takk for at du tenker på meg, det varma hjertet mitt

*klem*
 
Jeg har tenkt masse på deg, og krysser alt jeg har at en dag kommer det en liten spire i magen din og vokser seg stor og sterk i 9 mnd.

Klemklem[:)]
 
slanker skrev:
Jeg har tenkt masse på deg, og krysser alt jeg har at en dag kommer det en liten spire i magen din og vokser seg stor og sterk i 9 mnd.

Klemklem[:)]


Takk for det.
Betyr litt at andre tenker på meg.
Alle rundt meg forventar at det skal vere glømt og komt over, men det sitter
heilt inn i hjerterota og eg vil alltid ha et barn for lite

Eg ser du har skifta nick fra ruger ... men du, har du vært gjennom assistert befruktning?
Tenker på nicket du hadde.... ordet ruger assosierer eg med denne prosessen

En ting til, kva var ditt opprinnelige nick? Var det du som var Viksi??
 
Denne gongen håper vi det går bra!!!
 
Gratulerer og lykke til videre :-)
 
Back
Topp