¤ tirsdagsskravel ¤

S

Sjefshoppa

Guest
*gjesp* ligger i sengen å vuderer å sove litt til :p

Hva gjør du?
 
Ligger på sofan å hadde håpa at lille frøkna hadde ville sova litt til :p vi har vært våkne siden 3 inatt da hu har melkeallergi og fikk melk i noe jeg blei anbefalt av helsestasjon igår :S Åssen er formen din?
 
Ligger på sofan å hadde håpa at lille frøkna hadde ville sova litt til :p vi har vært våkne siden 3 inatt da hu har melkeallergi og fikk melk i noe jeg blei anbefalt av helsestasjon igår :S Åssen er formen din?
Hørtes ikke bra ut :O
 
Uff. stakkars liten!!
Jeg sitter på sofaen og spiser knekkebrød! Venter på at mannen skal stå opp så skal jeg bli med han bort på verkstedet en liten tur...hvis jeg orker :)
 
Ikke kjekt når hun har så vondt, men går heldigvis over etter noen timer
Det er bra :) formen min er bra :-D ikke oppkast, kvalm, hodepine, blodtrykksfall, trøtt, tappet for energi, kvalm, ømme og verkene pupper, ligale smerter og bekkenet krangler + hormon trollet :) jeg er jo gravid :) din da?
 
Har kjørt guttungen I bhg, sett fødeavdelingen, rydda kjøkkenet.. nå kommer svigers på lunsj før det er samtaletime I bhg..
 
Det er bra :) formen min er bra :-D ikke oppkast, kvalm, hodepine, blodtrykksfall, trøtt, tappet for energi, kvalm, ømme og verkene pupper, ligale smerter og bekkenet krangler + hormon trollet :) jeg er jo gravid :) din da?

Min lider litt under lite søvn idag, er mye trøtt om dagen og da hjelper det ikke med ei våken natt gitt. Men ellers er det bare kvalme jeg sliter med og det går greit. Er ikke sånn veldig ille egentlig, men forrige svangerskap var også fint de 2 første trimestra :)
 
Min lider litt under lite søvn idag, er mye trøtt om dagen og da hjelper det ikke med ei våken natt gitt. Men ellers er det bare kvalme jeg sliter med og det går greit. Er ikke sånn veldig ille egentlig, men forrige svangerskap var også fint de 2 første trimestra :)
Godt å høre :) håper du får sove i natt :)
 
Godt å høre :) håper du får sove i natt :)

Satser på det, men tenkte jeg skulle snike meg til en time ikveld etter at sambo kommer fra jobb i tilfelle så ikke skjer ;)
 
netopp kommet hjem fra skolen og sitter i stolen og kjempe trøtt :p måtte bare gå hjem tidlig i dag pga formen var helt elendig :(
 
Ser på tv med dyra og håper at tida går sakte slik at slipper og dra på senvakt :( Meeen i morgen kommer mannebeinet hjem fra Nordsjøen og det skal bli såå sykt godt :D Gleder meg :D
 
Jg ser på kvalitetstv (ugly betty ;)) og skammer meg over at jeg ikke orker å reise meg for å sette på en klesvask. :)
 
Nå skal sjefsshoppa ta en powernap på to timers tid :-D see yeah son snupper ♥
 
Back
Topp