¤ Tirsdag ¤

Råsa Muffin

Gift med forumet
I dag er jeg bare helt sykt trøtt asså! Har ikke sovet noe særlig i natt, pga kvalme og lille Williamsen som sto opp litt vel tidlig og nektet plent å sove igjen. Såå .. nå har jeg laget god frokost til alle barna, så skal jeg la samboer'n sove litt så skal jeg jammen gå å legge meg når han står opp asså! *Gjeeeesp* Ellers har man ikke så mye planer i dag, la ungene få gå ut i  hagen å leke litt i dag tror jeg man er nødt til [:D] Og i kveld skal jeg kjøre mine skatter til pappa'n sin. Så ser jeg de ikke før neste fredag .. DET er lenge til det [&:]

Her har vi fått en god natts søvn - det var sårt tiltrengt, og jeg håper du får deg noen timer på øyet i dag også Råsa!

Nå er far i huset reist på jobb, og om litt skal jeg kjøre ungene i barnehagen - de skal være der noen timer hver dag nå. Det betyr at jeg kan komme litt ajour med klesvask, klesmerking, husrydding og annet - det har blitt dårlig med slikt i jula... og så kan jeg få hvilt meg opp litt til lang jobbehelg også

I ettermiddag skal vi på juletrefest inne i bygda der vi bygger hus - kanskje kommer nissen også? [;)]

Vi skal på Badeland!!! JIPPI!!![:D]

Vi skal snart på juletrefest i bygda her[:)]

Her sto vi ikke opp før halv ti [:o][8D]

Ellers i dag så har vi bare leka og sett Istid 2 på tv. Også vært en tur ute. [:)]
Når driver jeg å damper/lager pinnekjøttmiddag.. Mmm.. [:D]
Men det er vel ikke ferdig før halv seks. Sen middag, men blir fort sånn når man står
opp sent og det tar tid med kjøttet [:)].

Så koselig med juletrefest, har ikke vært på det på flere år. Da i hjembygda mi nordpå [:D] 

I morgen er det bhg på Trym igjen, noen timer i allfall. [:)] 

Ha en fin dag videre. [:)]

Back
Topp