¤ Nutrilett ¤

Frk KabelSatan

Elsker forumet
Noen her som har prøvd det?[:)]

Lurer på om det funker?

Vil gjerne høre deres erfaringer. Hvor lenge dere gikk på det, hvor mye dere gikk ned osv. [:)]

Trenger en liten kickstart på treninga!

Jeg har prøvd det for noen år siden

Jeg startet med å erstatte 4 måltider med nutrilette. Spiste middag sammen med familien. Etter 14 dager gikk jeg over til 1 måltid mer hver 4 dag ca. I starten kan man bli ganske slapp...og det er superviktig å få i seg nok vann. Etter som man går over til flere måltider må man begynne å trene mer. Så er det også viktig å spise mer grønt. Om du er som meg og spiser normalt, men bare ikke går ned... eller går ned veldig sakte er dette super kickstart og veldig motiverende. Om du rett og slett spiser for mye eller for mye fet/søt mat så må du legge om kostholdet ellers vil du rase opp igjen etterpå.

Jeg har holdt meg etter jeg sluttet på pulver...og lurer nå på om jeg skal ta en ny runde.

Jeg begynner i morgen den dag- men kommer bare til å drikke det isteden for frokost.. ( den med kaffe latte smak.. yummy!!)[:D] ønsker deg lykke til- oppdater oss hvis du velger nutrilett da [:D]

ORIGINAL: karaoke

Jeg har prøvd det for noen år siden

Jeg startet med å erstatte 4 måltider med nutrilette. Spiste middag sammen med familien. Etter 14 dager gikk jeg over til 1 måltid mer hver 4 dag ca. I starten kan man bli ganske slapp...og det er superviktig å få i seg nok vann. Etter som man går over til flere måltider må man begynne å trene mer. Så er det også viktig å spise mer grønt. Om du er som meg og spiser normalt, men bare ikke går ned... eller går ned veldig sakte er dette super kickstart og veldig motiverende. Om du rett og slett spiser for mye eller for mye fet/søt mat så må du legge om kostholdet ellers vil du rase opp igjen etterpå.

Jeg har holdt meg etter jeg sluttet på pulver...og lurer nå på om jeg skal ta en ny runde.

Takk for svar!![:D][:D]

Men hvor få man kjøpt det da? Trodde man måtte bestille på nett jeg, men fant ikke noe på nutrilett.no.. [8|]

ORIGINAL: alltidlente

Jeg begynner i morgen den dag- men kommer bare til å drikke det isteden for frokost.. ( den med kaffe latte smak.. yummy!!)[:D] ønsker deg lykke til- oppdater oss hvis du velger nutrilett da [:D]

Lykke til du også![:)]

Skal oppdatere her inne ja! [:D][:D]

Ok, jeg har grubla litt![8D][:)]

Leste litt i en tråd på Generelt om at sånne ''pulver-kurer'' ødelegger forbrenningen din etterpå.
Jeg har ikke så god greie på sånt, så lurte på om noen kunne forklare meg litt hva dette betyr. Er det sånn at om man har litt over middels bra forbrenning FØR man starter på kuren, kan man risikere å få nedsatt forbrenning ETTERPÅ?
Sånn for evig og alltid liksom?[8|] 

Jeg ser også at noen skriver at man blir ofte slapp og trøtt ved start av kuren, og at man går rett opp igjen ved avslutning av kuren.
Hva om jeg begynner litt pent da?
Begynner pent med å bytte ut feks lunsjen med en shake.
Etterhvert middagen med suppe.
Går gradvis oppover, for å gå intensivt en uke eller to, og så trappe pent ned igjen? Bare sunne måltider i stedetfor shake/suppe selvfølgelig.
Eller er det helt bak mål?
Tenker bare at det ikke blir så stor forandring for kroppen.

Jeg er ca 165 høy og veier 70kg +.
Vil gjerne ned til 60kg igjen. 
Har fra nyttår av lagt om kostholdet mitt ganske mye, prøver å spise så sunt jeg kan, ikke noe godis eller brus..kun LITT på lørdag.
Har begynt såvidt med svømming og vært flink til å gå turer.
Etterhvert skal jeg også ta en ny runde med 30 days shred.
Prøver å ''fordele'' det ut litt, ikke begynne med alt på en gang.
Ville jo blitt en stor overgang for kroppen med alt samtidig.
I tillegg hadde jeg blitt drittlei innen en mnd og gitt opp hele FatCampen![8D]

Dere får unnskylde de dumme spørsmåla mine asså![:D]
Har ikke så god peiling på det her som sagt, og føler jeg må finne ut av ting før jeg kaster meg på slankebølgen uten å vite hva jeg driver med![8D]

Noen som har noen tips og råd til meg før jeg begynner?[:)][:)]
Alt tas i mot med stor takk!

jeg har ikke gått på nutrilette, men har gått på noka.det er og pulverkur. jeg gikk på den ca 2-3 mnd.
begynnte ganske hardt jeg da ved å erstatte alle måltid med en shake...så trappa jeg opp med mat for hver uke som gikk...
siste ukene drakk jeg kun en shake, å resten vanlige måltider..
jeg gikk ned litt over 10kg.
OG jeg holdt vekta nede! la ikke på meg et gram før jeg ble gravid og ga litt f. da kom kiloene igjen...men det var kun min feil siden jeg begynnte spise feit mat og godis...
Jeg kjøpte en pakke noka for noen uker sidenl.. tar en shake innimellom..

lykke til[;)]

Les denne:

http://www.vg.no/helse/artikkel.php?artid=10008414

Jeg er skeptisk til sånne pulverkurer og tror heller på å spise mat og trene regelmessig.
Tarmene trenger å ha noe å jobbe med hver dag.

Lite energi får man og det er lettere å sprekke...

Noen klarer det i ukesvis og går ned mange kg, men sunt? Neppe ....

Anbefaler heller lavkarbo [:)]

Back
Topp