¤ nedtelling tråd ¤

K

Kath

Guest
Kjekt å en slik hvor man teller ned til ting man gleder seg til :)
Fører den og hemmelig venn på viktigste tråder i morgen ^^
 
20 min til jeg får jordbær og krem !! :-D tuter av sult nå :'( ...
 
Hehe! Morro tråd! :D Ca 30 minutter til jeg får min etterlengtede sushi!! Har hatt lyst på det i mange uker og har endelig fått vite at det er trygt å spise :) :)
 
45min til jeg er ferdig trent. Gleder meg, siden motivasjonen ikke er tilstede idag.
 
Nå er det snart natta og sove så lenge jeg kan :-D i morgen når jeg våkner er det 4 dager eller mindre i timer til vi skal på oppfølging samtale på sykehuset :)
 
24timer til første kontroll på sykehuset :) Gleder meg helt sykt til å se spirene mine igjen :)
Bare håper alt er bra med de (må innrømme jeg er litt bekymret også)
 
24timer til første kontroll på sykehuset :) Gleder meg helt sykt til å se spirene mine igjen :)
Bare håper alt er bra med de (må innrømme jeg er litt bekymret også)
Du må oppdatere når du har vært der :)
 
Ca 4 timer til mannen kommer hjem og da prøve ut tine lettmelk laktosefri :)
 
4 dager til ul :)
 
Ca 30 min så er mannen hjemme med ost og kjeks til meg før vi spiser sammen :-D han fikk tak i laktose fri melk og laktose fri mat fløte :) så nå blir det ett glass oboy på kvelden og wok med fløte i morgen :)
 
3 uker til ny ultralyd hos trolle og 3 dager til oppfølging møte på sykehuset :)
 
2 uker og 3 dager til jeg skal på første svangerskapskontroll (hose lege), og da er jeg 10 uker :D 3 dager til jeg er 8 uker
 
Back
Topp