¤ Min vei mot en spire ¤

UneMi

My love grows stronger every day
Oktobermirakler 2013
VIP
Nå har vi prøvd i et år med pergotime og glucophage (metformin) vi har til og med vurdert å sjekke mere om prøverør, noe vi skulle gjøre hvis det ikke skjedde noe på et år. Men så snublet jeg litt over akupunktur. Fant en her i Sandnes som kan litt om dette. Men tør jeg satse på at dette er en god løsning, eller blir jeg skuffet igjen. Er ikke bare bare å holde humøret oppe hele veien heller. Koster det masse? vil det ta lang tid?
 
Jeg sendte melding til sambo som var på jobb å fortalte hva jeg hadde kommet over, å han sa jeg bare måtte sjekke ut priser og alt med en gang[8D] Men han jeg da vil gå til, nei han har ikke en nettside jeg kan gå inn på, ingen mail å oppdrive[8|] å selvfølgelig var det jo stengt når jeg ringte. Så prøver på nytt i morgen. Akupunktur må jo være billigere enn prøverør uansett så jeg taper jo ikke akkuratt på det. [;)]
 
Velkommen som dagbok skriver[:)]
Håper det bare er akupunktur som skal til for at spiren skal sitte hos dere.[;)]
Det har fungert på flere.Lykke til.[:D]
 
Jeg håper også det. Greit jeg er bare 22, så jeg har god tid på meg egentlig, men jeg vil ikke ha all den tiden jeg[8D] Penger skal iallefall alltid ordnes, skal ikke stå på det, er heller kreftene.
 
Har sett det er mange som har klart det, så håper det funker med tid her også. Lykke til til deg også[:D]


 
Hadde kanskje vært på sin plass med en slags "hei-dette-er-meg"
 
Jeg er 22 år, har verdens nydeligste bestevenn, sjelevenn, kjærste, samboer og forlovede på 24, (i mine øyne selvfølgelig) litt klisje, ja, seff.
 
Vi hadde egentlig ikke snakket så masse om det å prøve å få barn. Ikke før vi fant ut at det var på tide for meg å sjekke forfor TR hadde holdt seg unna i over 10 måneder. Legen min fant ikke ut hvorfor, men tok en del prøver å henviste meg med engang videre til gyn.undersøkelse. Jeg fikk time etter nesten en måned. Han sa jeg hadde PCO, men det var forskjellige ting jeg kunne gjøre for å bli gravid. Men siden vi ikke adde tenkt å prøve på det føre et par år gadd vi ikke gå så mye in på det heller.
 
Etter jeg pratet med min kjære fant vi ut at vi kunne jo bare begynne likevel. Siden det ville ta litt tid så ville det jo ikke være så mye med et år fra eller til. Jeg tok en ny tur til legen  fikk begynne på metformin, disse satt ikke igang noe som helst, og et par måneder senere begynte jeg på pergotime også. Etter litt begynte TR å komme. Etter litt kom TR helt av seg selv, men syklusen varierer fra 30-32 dager. Vi startet tanken på å sjekke litt ut om prøverør, men fant ut at jeg skal gjøre et forsøk med akupunktur. Så håper det klaffer litt bedre.
 
Vi har alt som trengs utenom eget hus, men det vil vi ikke skaffe oss føre vi må[8D] 
 
Det var litt[8D] 
 
 


 
Da er akupunktur timen bestilt[;)][;)] onsdag 12 november[:D] Da er håpet mitt litt lenger oppe igjen, Hun damen jeg pratet med var kjempe hyggelig og positiv

 
NÅ nærmer deg seg testing. Når det nærmer seg sånn som nå så tenker jeg nesten ikke på noe annet. Jeg vet hvor lyst vi har begge to til at det skal klaffe snart. Har så lyst å kunne si han skal bli pappa.
 
Når jeg ser han med små barn er det jo helt fantastisk. Når han leker med niesene og nevøen vår smelter noe inni meg. Jeg vet han vil bli en fantastisk far. Er fælt at jeg er grunnen til at han ikke får det ønsket oppfylt når han vil. Jeg gjør det jeg kan for at det skal gå, men det er jo tydligvis ikke nok.
 
Håper for alt i veden denne akupunkturen virker nå, så det klaffer om ikke aaaaaalt for lenge. Hadde vært en fin julegave iallefall. Men det er litt for kort tid til jul. Da vi begynte å prate om det snakket vi jo om at neste jul kunne vi kanskje sitte her med vårt lille barn eller at ejg var gravid, den sjansen fløy jo glatt forbi.


 
Håper det klaffer med akupunktur nå! [:D] Skal krysse fingrene.

Det er utrolig dette med å planlegge et barn, man ser gjerne for seg at "tenk at til jul er jeg kanskje mamma, eller gravid" så kommer pokker meg julen etter uten noen av delene. Typisk! [8D]

Jeg er litt pysete når det gjelder akupunktur så del gjerne erfaringer om hva de gjør, hvor de stikker osv. Jeg er bare på første pergokur ennå, men har fått beskjed om IVF innen 4 måneder hvis vi ikke klarer det selv, og jeg vil klare det selv, om jeg så må stikkes ned med nåler. [8D]

Flott å lese at du har fått stabile sykluser. Det er min største drøm tror jeg!

Lykke til, håper du får en spire i julegave! [;)][:)]
 
Jeg håper virkelig det er dette som skal til. Dette er jo det nest siste alternative vi har, det siste er prøverør. Det er greit at det blir like mye vårt barn om det blir på den måten eller ikke, men det er liksom noe med det der å få det heeeeelt til på egenhånd. Er bare glad jeg ikke er helt alene i denne situasjonen.
 
Jeg er ikke så hoppende glad i nåler, men når jeg fikk akupunkturen så var det helt fantastisk:p jeg kjente nesten ingenting, kun når jeg måtte kjenne det for at det skulle være riktig:p
 
Jeg håper vi alle får en liten spire i julegave jeg. Vi som går på pergo og muligens metformin har jo større sjanse for å få tvillinger, hehe. så kanskje det dukker opp mer enn bare en spire hos noen av oss:)
 
Endelig har stabile syklusser er jo helt fantastisk, hehe. Før jeg ble sammen med samboeren min å fant ut hva som feilte meg trodde jeg at jeg var gravid hver måned for TR dukket jo aldri opp, eneste vi brukte da var p-pillene mine, men har blitt gravid på de før så de er jo ikke såååå sikre, så det var ganske nervepirrende måneder:p jeg gikk jo på pilla for en grunn[8D]
 
LYKKE TIL ALLE SAMMEN. Julen skal jo være magisk??


 
Ja vel du test strimmel, bare vis meg den ene streken du, men om du vil eller ikke, en eller annen gang i denne verden må du gi meg to. så spar både deg og meg for unødvendig bruk å bare gi meg de to strekene!!!

 
ORIGINAL: JuneM86



Jeg håper vi alle får en liten spire i julegave jeg. Vi som går på pergo og muligens metformin har jo større sjanse for å få tvillinger, hehe. så kanskje det dukker opp mer enn bare en spire hos noen av oss:)


Åja, ønsker meg tvillinger, da får jeg to på en gang og blir tobarnsmor sånn *vips* [:D]

Så du hadde testa? Ikke to streker? [>:] Kjipt. Men så lenge tanta ikke kommer så er det håp! [;)]
 
Hvert eneste ledd i min familie har fått ett par eller to par tvilligner, så jeg har det i genene fra før av. vi har snakket om det ofte at det å få to hadde ikke gjort oss noe:)
 
Var bare en strek, ikke antydning til to liksom. TR skal egentlig komme imorgen, men hu kan bare holde seg vekk. Prøver å finne ut hvor lenge jeg skal være villig til å fortsette nå føre vi begynner å snakke om prøverør. har jo ikke peiling på hva jeg da går til:p
 
Til tider føler jeg meg hjelpesløs gitt:p


 
Da jeg testet igjen idag var den svak positiv[:D][:D][:D]
Jeg vet ikke helt om jeg tør å håpe at det er sant, eller om jeg skal ta det med en liten klype salt. Var hos akupunkturdama igjen idag, hun sa pulsen min var anderledes enn sist, og at pulsen forandrer seg når man er gravid, men det kunne jo også være at jeg var litt spent. Tester igjen imorgen å ser[:D][:D]


 
Back
Topp