%/&?(%"#¤& jeksler!!!!!

Snickers

Gift med forumet
Noen som har fått gjennom jekslene av deres små sjønne?? Trym er irritabel, snuete og, ja....ugh! To store røde fjell nede i munnen.....stakar....

Vi fikk to på en gang oppe.. Men jeg merket det ikke engang før jeg så de var kommet litt ut..

Ja vi har fått en nede til høyre... dakar lita.. den tok tid.. og den var stoooor [X(][:-]
Huff.. jobber lenge med de jah [:o]

Nei, han har bare de vanlige, to oppe og to nede.

Men de siste ukene har han vært ekstrem på humøret og alt mulig... Har kjent etter flere ganger etter buler, men kjenner ikke noe.
Håper inderlig det snart dukker opp noe nå :(

Nå er det endelig begynt å titte frem to oppe. Snuete ja, rød i kinnene og veldig "nøben" på maten. Må ha underholdning til hvert måltid nå for å spise og brødskivene dytter hun bare ut med tunga... Bare grøt, middag og MME som går ned med godvilje og mammas sangunderholdning her[8D]

Jeg har i grunn aldri sunget å hoiet å klappet å "ålla" på så mye som jeg har gjort den siste tida......mat er ut!!!!---rett og slett!

Og jeg synes såååå synd på han....han har jo lett fått gjennom tennene fremme oppe og nede....men disse litt lenger inn i munnen er visst noe herk.....fytti så store disse røde klumpene er......

3. jekselen e kommet, 2 e helt ute, mens den siste e akkurat kommet så vidt igjennom.

Back
Topp