¤ Fredag og helg ¤

Råsa Muffin

Gift med forumet
God Morgen [:)]

Her har vi vært oppe siden kl 7 .. Samboer'n er å sender sine barn på skole og i barnehage! Mine sitter her å spiser frokost, lurer på hva vi skal finne på for noe morsomt i dag - noe finner man vel på [:)]

Ha en super dag alle sammen [:D]

Her startet vi dagen.... skal vi se.... vel vi avsluttet vel ikke dagen i går hehe. Litt roting på gullet i natt så vi spiste frokost litt over seks. Nå sitter vi og kosa oss med disney før barnehagen. Gruer meg til å dra for det er storm ute og jeg må dra barnesete inn og ut av barnehagen. Jeg får ta sats å springe så kanskje vi slipper å blåse vekk. Hehe.

Her er det øsende pøsende regn i dag - egentlig greit, for det betyr at snøen og isen forsvinner. I går fikk jeg hjem en liten gutt som var så våt at det rant vann ut av støvlene hans da vi tok dem av... håper egentlig ikke han blir så våt i dag, for han var så sint så lenge etterpå da han kjente hvor kald han var

Jeg er forresten dårlig igjen.. jeg blir nesten ikke overrasket.. denne gangen spyr jeg i alle fall ikke. Får se om det kommer seg til i løpet av et par timer, jeg bør vel prøve å spise litt kanskje?

I dag har jeg ingen som helst planer - skulle sikkert ryddet og vasket litt i huset, men har absolutt ikkke motivasjon til det...

ajasto - det er så skjønt det bildet av Malin altså, hun er ei skikkelig god jente!

Ååå så koselig lenemor. Ja hun er så god, hun har begynt å lage sånne koselyder. Ligner faktisk på teletubbies lyder hihi. Smelter jo helt jeg da.....

Back
Topp