!"!¤#%&/(/(/&&%¤%#!"§

lillefixen

Gift med forumet
Altså, det er SVÆRT sjelden jeg banner;
men hva i H****** er dette her for noe tull, da?!?
 
Jeg har fått TANTA! [:@]
Fullammer for harde livet, men tror du den holder seg borte?!? NEI!
 
Har bare lyst til å sparke i vegger og kaste ting rundt meg! Men er jo nødt til å beherske meg så jeg ikke skremmer livet av Jonas, så da får jeg ut litt aggresjon her istedet [;)]
 
GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR.
 
jeg ammer ikke og har fått den igjen nå ja. på buuursdagen min av alle ting!!! jeg prøver å tenke for harde livet at jeg egentlig burde være glad, ettersom det finnes dem som aldri får mensen igjen etter en fødsel og derfor aldri mer er fruktbare. juhu. god trøst forsåvidt, selv om jeg haaaater mensen ja! iallefall kjedelig når du ammer rompa av deg, ja!
fint bilde av dere der! søøøøøøte!:)
 
ORIGINAL: lykkeligemeg

jeg ammer ikke og har fått den igjen nå ja. på buuursdagen min av alle ting!!! jeg prøver å tenke for harde livet at jeg egentlig burde være glad, ettersom det finnes dem som aldri får mensen igjen etter en fødsel og derfor aldri mer er fruktbare. juhu. god trøst forsåvidt, selv om jeg haaaater mensen ja! iallefall kjedelig når du ammer rompa av deg, ja!
fint bilde av dere der! søøøøøøte!:)

 
Så kjedelig å få mensen på bursdagen, da [:-]
Grunnen til at jeg har fått den tilbake er sikkert det at Jonas ofte sover 6-8 timer i strekk på nettene.
Kjekt at jeg fortsatt er fruktbar iallefall, det er jo en trøst [:)] Vil jo helst at Jonas skal få bli storebror en dag [;)]
 
ey du!! ikke klag [8D], jeg fikk mensen noen dager etter at jeg var ferdig å blø fra fødselen!!! [:'(][:'(][:'(] har allerede hatt mensen 2 ganger etter fødselen! er noe dritt [:@][:@]
 
Så kjedelig!!! Jeg hater mensen...[:@]

Skal kanskje ikke klage jeg da... Har hatt mensen bare tre (eller kanskje fire) ganger siden oktober-97[:D]
Hormonspiral er tingen!! Hvertfall for meg[;)]
 
[:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@]
 
Få det uuuut!!!!!!!![:D]
 
ORIGINAL: Fridasinmamma

Bruker duen form for pervansjon?

 
Nei, gjør ikke det.. Har ikke fått somla meg til legen på kontroll ennå! Ikke at jeg har hatt bruk for det heller, altså, har ikke hatt sex etter fødselen..
 
Fullammet Daniel og fikk den igjen etter 8 uker[:'(] men denne gangen har den ikkje vist seg enno[:)] *bank i bordet*[;)]
 
Back
Topp