/=?&=/)%¤&=¤#"&/¤(sterke ord!)

Monsilar

Forumet er livet
Forbanna hælvettes dritt eks!!!! [:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@]

Vi har jo en avtale at han skal komme hit hver torsdag.. Å i dag, når æ virkelig treng han t å kom, for vi skal hente siste flyttelass, og kjør en del på søpla, så dukka han faan ikke opp!!!!!!! [:@][:@][:@] Hadde han ringt i går å sagt han ikke kunne, så greit, da skulle æ ikke sagt no.. Men når han ikke gir beskjed og ikke kommer.... [:@] Dæven ta, æ koka!!!

Han har sikkert forsøve sæ t bussen, men i dag e ikke d no unnskyldning!! For d første e d 2 uka sia han var på besøk sist, og da var han bare på snartur innom for å hent noen møbla han sku kjøp av mæ.. Fan heller, han har vært her 1 1/2 gang sia vi laga den her avtalen jo!! Å d va før påsken!!! [:@] Å æ som hadde så masse æ sku gjør i dag!! [:o] Må jo gjøre d alikavel, men blir jo veldig kjedelig for Sindre, som må sitt i bil mesteparten av dagen, mens vi laster på å av tilhenger..

*SATANS MANNFOLK HÆLVETT!!!*  Ka faan ska æ gjør me han da??? [8|]

FAAN OGSÅ!!!! [:@][:@][:@][:@][:@][:@]

Nu ringte de fra barnehagen også, og lurte på om æ kunne jobbe noen timer i ettermiddag.. Men ettersom den jævla hæstkuken ikke dukka opp, så måtte æ si nei... [:(] 

Dæven d e lenge sia æ har vært så her sinna altså.. [:@] Han ska få hør!!! D kan æ lov dokker!!!! [>:]

sånn er noe inn i helsikke irriterende..... å så dumt at du heller ikke kunne jobbe pga dusten

Fikk melding.. [:@]

Trodde du hadde fått beskjed, æ e på 50 års dag enelleranna plass.. [:@][:@][:@][:@][:@]

Å kem faan sku æ liksom ha fådd beskjed av da?? Når han ikke har vett t å gi beskjed sjøl??? Nei, fy for en dritt!!! [:@][:@]

Men ka e da liksom poenget med en samværsavtale når han aldri dukka opp??????? [>:]

nei hvem trodde han du skulle få vite det av da???

50 års lag på tordag[8|] trodde sånt ble lagt til helger jeg..

men har han for vane å ikke møte opp? da bør du skrive opp di gangene han ikke kommer el gir beskjed om at noe er kommet i veien

ORIGINAL: vimsa79

nei hvem trodde han du skulle få vite det av da???

50 års lag på tordag[8|] trodde sånt ble lagt til helger jeg..

men har han for vane å ikke møte opp? da bør du skrive opp di gangene han ikke kommer el gir beskjed om at noe er kommet i veien

Ja, du, d stussa æ og på.. [>:] han dukka svært sjeldent opp.. [:'(] Som sagt så har han kommet 2 ganga siden før påske.. Å den ene gangen var han bare halvparten av tia som egentlig e planen.. Å han skal liksom dukk opp hver torsdag.. [8|] Å før der, så va d enda sjeldnere han dukka opp..

[:@][:@][:@]

hva med bare enkelt å greitt avskrive karen????

det er ikke særlig pent av meg, men når han ikke har for vane å dukke opp, så hadde ikke jeg "regna" han med...

men det er jo synd for Sindre i sin særdeleshet at pappa bryr seg så lite om han.

ORIGINAL: Goklumpen

hva med bare enkelt å greitt avskrive karen????

det er ikke særlig pent av meg, men når han ikke har for vane å dukke opp, så hadde ikke jeg "regna" han med...

men det er jo synd for Sindre i sin særdeleshet at pappa bryr seg så lite om han.

Jo, takk.. Har tenkt tanken.. [>:] Å nu kommer æ ikke til å ta kontakt med han, så får æ se kor lang tid d tar før æ hør fra han..

Men æ veit jo og d at når han har "tid" igjen, så spør han om å få kom på besøk, så svara æ ja (for æ vil jo ikke nekt han å treff sønnen sin) Også blir vi enige om neste gang han skal se han, også dukka han ikke opp.. Så sitt æ å e kjempe "pissed" og fresa i alle enda.. [:@] Å sånn gjentar historien sæ.. [8|] 

Wrææææææl... Blir jo smågal her æ sitt.. [:o]

så lenge han ikke ser Sindre ofte vil jo ikke Sindre nesten huske han fra gang til gang, og rekker han ikke bussen/forsover seg da er han ikke mye interresert i sønnen sin..... og da har jo ikke du noe "nytte" i pappan heller med avlastning, så da er det jo like greitt å bare vite at en er alene om omsorgen og ikke planlegge hva en skal gjøre på "fridagene" sine for bare å bli skuffet gang på gang....[:@]

Nei.. Kan ikke påstå Sindre kjenn han igjen nei.. [>:] Reager på samme måte som han gjør om vi treff fremmedfolk.. [:-]

Nei.. Æ vetta søren.. Må vel prat me han (atter en gang) den dagen han tar kontakt igjen.. [:'(] Kanskje sku æ bestilt time på familievernkontoret igjen og.. [8|]

Back
Topp