✮Skravletråden vår✮

Hva gjør dere som fortsatt er våkne på? Her har jeg akkurat luftet hunden og skal straks legge meg. Gleder meg til å ta en ny og unødvendig test imorgen :hilarious:
 
Hva gjør dere som fortsatt er våkne på? Her har jeg akkurat luftet hunden og skal straks legge meg. Gleder meg til å ta en ny og unødvendig test imorgen :hilarious:

Skal å ut med hunden snart før man finner senga:happy:
Jeg har en digital test liggende som jeg skal ta beste uke bare for å bruke den:hilarious:
 
Jeg er våken nå :/ Matet en kalv, og uggen enda. Håper det gir seg så jeg får sove. Fire dager til overtagelse av huset og kjelleren er enda full av ting lol :(
 
Har en digital test liggende jeg må få brukt om en ukes tid også gøy å se ukeindikatoren stige.
 
Våknet nå jeg :) Tok en test som var sterkere enn aldri før! Noe som er et supert tegn.
Nå skal jeg ordne i stand noe frokost til resten av gjengen før vi stikker på stranda. (Er på hytta) Deilig! Ha en super dag, damer! :)
 
Her er formen udugelig :p Passer liksom ikke inn når begge ungene er hyper å jeg er alene med dem:meh:
 
Æsj :( Sniker meg ut herfra igjen, lyserødt slim på morgen idag.
Kan det være uskyldig? Slimhinnene er jo veldig sensitive når en er gravid :)

Testen min idag var like sterk som for to dager siden, om mulig litt sterkere. Håper den jeg tar om to dager til (evt imorgen om jeg ikke klarer å holde meg) er enda sterkere! Ønsker alle dere en fin dag :D
 
Håper spirene klamrer seg fast! Her er det en rolig ettermiddag før vi begynner å pakke til familiebesøk og barnedåp i helgen. Hva gjør dere i dag/kveld? :)
 
"rolige" dager på hytten her. Tre barn i alderen 2-6 år og lite areal å boltre seg p, blir lett en utfordring Og selvfølgelig kjempe regnvær ute ☔ Så jeg tar meg en liten pause med en bok mens barnetv står på
 
Også på hytta her. Rolig og avslappende med venner og barn.
Drikker sterk solbærsaft, som vin, da vi vil holde det hemmelig fremdeles. Tror det skal gå bra.
 
Misunner dere som er på hytta, her skal vi bare være hjemme hele sommeren :p Idag har vi vært på visning til ny leilighet og det var ganske gøy. Vi hadde garantert sagt ja til den om jeg ikke var gravid, men nå tror mannen at det blir for lite plass.. Prøver å overbevise han men det ser mørkt ut :arghh:
 
Har ferie så her er det bare rolige dager:happy:
Var å hentet gravid bok hos Vitusapoteket så blar litt i den:smug:
Håper dere får en fin tur!
Takk :)

Heldige alle dere som enda har ferie :) her har det klarnet opp i løpet av dagen, men virker som vi skal kjøre etter regnet i morgen :D

Har dere hatt en fin sommer så langt? :)
 
Misunner dere som er på hytta, her skal vi bare være hjemme hele sommeren :p Idag har vi vært på visning til ny leilighet og det var ganske gøy. Vi hadde garantert sagt ja til den om jeg ikke var gravid, men nå tror mannen at det blir for lite plass.. Prøver å overbevise han men det ser mørkt ut :arghh:
Så spennende med visning! :) hvor stor er den dere så på i dag? Og hvor stort er det der dere bor nå? lykke til og håper mannen snur :-D
 
Takk :)

Heldige alle dere som enda har ferie :) her har det klarnet opp i løpet av dagen, men virker som vi skal kjøre etter regnet i morgen :D

Har dere hatt en fin sommer så langt? :)

Hadde håpet på fint vær her i Trøndelag i morgen jeg:sour:
Her har det vært veldig rolig, men helt fantastisk med tanke på positiv test:smug:
Har fortsatt en uke igjen etter denne, da er det mulig vi reiser bort ut mot en ferie plass vi har utenfor Frøya ;)
 
Back
Topp