♡ Babydrøm♡

32+3: No er det virkelig dårlig med plass inni magen kjenner eg! Men gu kor gøy det er å se på at han beveger seg så masse, og at man kan se føttene stikke ut :)
Formen er for så vidt ganske bra, utenom det hersens bekkenet som skrangler. Mye halsbrann og trøtthet er også på listen. Er vanskelig å sove, når alle stillinger gjør vondt etter en stund og blæren er på størrelse med en rips :p Men tenk at det bare er 7,5 uke igjen! :eek: Helt sykt å tenke på at jeg snart er mamma! <3
Er deilig å ha trening, fysio, svømming og fylle dagene med, så det går litt fortere :) Er også veldig spent på hvor mye jeg kommer til å legge på meg de siste ukene :p Har allerede gått opp 20 kilo!! :eek: Veier hele 73 kilo no :p
 
35+0: Wææ bare 5 uker igjen!! :eek: No begynner det virkelig å bli tungt! Å gå opp trapper er mitt største mareritt :p Gleder meg veldig til å få holde bøllen min <3
Kommer nok til å savne magen, for no er det veldig mange stilige bevegelser, selvom de til tider er ganske vonde og ubehagelige.
Tiden går veldig fort no, men har det meste på plass :) Må bare hente den fine vognen :D
For en uke siden var jeg så heldig å få babyshower :D Fikk masse fine klær, stelleprodukter og bleiekake. Hadde ikke forventet det i det hele tatt, så det var en veldig fin og koselig overraskelse <3
Har mye kynnere, nedpress og et bekken som ikkje tåler så mye bevegelse, men gleder meg til hva de neste fem ukene vil bringe :)
Slenger med et magebilde :) image.jpeg
 
Last edited:
38+0: Har vært hos legen idag på kontroll. Har i 1,5 uke hatt mye vann i beina, men tenkte at det var vanlig no så seint i sv.skapet. Legen likte ikkje at det var SÅ mye, og da hun målte blodtrykket var det blitt høyt 160/100, har i gjennomsnitt 130/80. Var heldigvis ikkje noe protein i urinen. Så hun ringte til kk og jeg skal inn på sjekk i morgen kl 9.00 for å utelukke svangerskapsforgiftning. Min mor hadde det med meg to uker før termin, så er veldig spent på ka prøvene vil vise i morgen!
Bøllen min er no like aktiv som vanlig, så går utifra at han har det bra :) Gleder meg veldig til å treffe han no <3
Full nedtelling og 17 dager til termin :D
 
Back
Topp