? venter på lille snipp ?

Hei du!

Er linja rødstiplete vil det nok si at kroppen prøvde på EL, men ikke fikk det helt til. Linja blir solid, om jeg kan kalle den det, når det er konstantert EL. Du får bare fortsette å tempe og fortsette med sengekosen til den blir hel den linja, så er du sikker på at dere ikke har gått glipp av noen fruktbare dager!!

Det var kaldt i Stockholm, men fint vær. Jeg synes det er greit å kle litt på seg, så lenge en ikke blir våt og fuktig og sånt. Ting er så mye hyggeligere når det er fint vær! Dere burde ta en tur til Stockholm om dere får mulighet til det, det er en veldig fin by![:)]
 
linjen min forsvant i går og kom ikke tilbake i dag... men har fått mange grønne felt.... tror min slingrer for mye... kan hende jeg ennå gjør dette feil, så skal prøve å se om jeg klarer og få den til å ikke variere så mye
 
Hei på seg!

Hvordan står det til hos dere da? Funnet EL nå? Håper den dukker opp snart! [:)]
 
er kommet en flott rød linje over kartet mitt på den 15. september, å i følge min sykluslengde som skal være på 33 dager stemmer det flott, så går ut i fra at jeg har hatt EL denne mnd, men at vi prøvde for tidlig, men jeg har jo fått sett at det fungerer og måle tempen, så det skal jeg fortsette med.. skal også bestille den tempmåleren som er på babyornot, siden den er mer nøyaktig...
 
HURRA for EL! Så bra at du har funnet ut av tempinga og at det funker! [:)] Er veldig fornøyd med det termometeret ja. Her ser det dessverre ut til at tanta dukka opp i dag, så da er det over i nok en pp... Må huske å få tatt blodprøve på fredag da, siden det er dag 2 i syklusen...

Kan jo ha klaffet for dere om det ikke er altfor mange dagene før EL dere kosa dere...
 
ja jeg krysser i allefall for det, men er litt usikker... for kosa 6 dager før... blir kanskje litt i lengste laget da..... men æ har EL! hurra! å neste mnd skal jeg være mere forberett!
 
Hurra, hurra for ELen din!!!! Neste pp sitter den som et skudd!![:)]
 
Hei på du!

Har du tatt bv ferie? Spennende å se om det kan ha klaffet denne gangen for dere, men iallefall moro å vite at man har EL. Hjalp iallefall for meg å vite at det er i orden. Følte at jeg ikke bare prøvde uten mål og mening, men at grunnlaget for en spire iallefall er på plass![:)]

Ønsker deg en fantastisk uke!

Klem
 
vet ikke hvorfor jeg er her så skjeldent for tiden, irriterer meg flere ganger om dagen over det, men gjør likevell ikke noe med det [&:] må skjerpe meg!

ja det er godt å se at alt fungerer! og at jeg har EL er jo supert siden vi må vente så lenge på utredning! neste mnd skal jeg være mer klar for den så da skal det virkelig klaffe! skal å se om jeg får kjøpt meg et skikkelig termometer snart, blir smårar av det jeg har nå!
 
tempen sank igjen i går, så denne mnd klaffet det ikke. men hadde jo svært lite håp om det siden vi ikke hadde oss på rett tidspunkt engang... etter TR blir det gnafsing av gulrøtter og skal ta folat fra nå av!ingenting skal legges opp til sjebnen mere! skal å undersøke om akupuntur her i byen, og priser på det!
 
ja, kanskje jeg spiste for lite gulrøtter forje pp... å nå blir det folat med omega 3 så får jeg i meg 2 gode ting! håper det hjelper!
 
fikk TR i går, hun var litt treg... og kom på ettermiddagen i stede før på morgenen slik hun skal gjøre og forventet TR skulle komme den 30. september. men vet ikke hvorfor hun hadde så god tid... ifølge syklusen min og tempene mine skulle hun ha kommet til rett tid... får bare vente å se...

skal nå starte å spise gulrøtter i gjen nå, skader jo ikke å spise gulrøtter så hvorfor ikke. blir nok ikke fotbad i helga, men tar det i kveld og når jeg kommer hjem på søndag...

i dag startet jeg med folat med omega 3. kjøpte billig. så den vanlige folaten blir lagt bort frem til jul regner jeg med...
 
ferility fried gikk bort i fra EL i dag... å kom opp med en striplette linje den 15. august. tror det blir EL-tester på meg denne mnd. var jo så heldig å fikk EL-tester av ei snill dame her inne, så nå skal de brukes! men er nå noen uker til ennå...
 
Så merkelig at FF gikk bort fra EL igjen så lenge etterpå da... Rare kroppen. Kanskje greit å bruke både EL-tester og tempe samtidig, så er du helt sikker liksom.

Går i gulrøtter, te og fotbad her også, kan jo hende at det funker så da prøver jeg. Dessuten er alt godt, så da går det helt greit føler jeg!![:)]

Lykke til i neste pp!

KLEM
 
ja, var det jeg også stusset på... han mente tempene mine var for lav tror jeg, så er virkelig nødt å kjøpe den andre måleren snart, ellers blir jeg jo nødt til å bruke EL tester og temping dobbelt bestandig... det gidder jeg ikke!
 
endelig har jeg fått kjøpt et det termometeret tullemor anbefalte, så nå må jeg bare vente å se om det kommer i posten...

har også kjøpt wild jam og dong quai, men skal vente med å ta de til neste pp.

 denne pp'en blir det tempmåling, gulrøtter, fotbad, folat m/ omega3 foreløbig, å god gammeldags kryssing av fingre [:D]
 
allegri medisin mot abort...

Forskere tror derfor at behandlingen med Prednisolon kan kontrollere immunforsvaret og beskytte fosteret i de avgjørende første ukene av graviditeten.
 
oktobers høstkos:
1. oktober: IKM
2. oktober: TR ankom, folat m/omega3
3. oktober: TR, folat m/omega3
4. oktober: TR avtok, folat m/omega3
5. oktober: spotting, folat m/omega3
6. oktober: tempmåling: 35,4, folat m/omega3
7. oktober: tempmåling: 35,7, folat m/omega3, gulrøtter
8. oktober: tempmåling: 35,9, folat m/omega3, gulrøtter, ny tempmåler
9. oktober: tempmåling: 35,47, folat m/omega3
10. oktober: tempmåling: 36,29, folat m/omega3
11. oktober: tempmåling: 35,57, folat m/omega3
12. oktober: tempmåling: 36,17, folat m/omega3
13. oktober: tempmåling: 36,00, folat m/omega3
14. oktober: tempmåling: 36,26, folat m/omega3
15. oktober: folat m/omega3, gulrøtter,
16. oktober: tempmåling: 36,05, folat m/omega3
17. oktober: tempmåling: 36,14, folat m/omega3
18. oktober:
tempmåling: 36,35, folat m/omega3
19. oktober:
tempmåling: 36,31, folat m/omega3
20. oktober:
tempmåling: 36,31, folat m/omega3
21. oktober: forventet EL, ta kontakt privat, tempmåling: 36,00, folat m/omega3
22. oktober:
tempmåling: 36,20, folat m/omega3, fikk time privat 12/11
23. oktober:
24. oktober:
25. oktober:
26. oktober:
27. oktober:
29. oktober:
 
fikk ny tempraturmåler i dag! hurra, endelig skal jeg få en måler som måler riktig, slik at jeg slipper å sitte og gjette meg til resultatet! gikk fantastisk fort!
 
Back
Topp