En gang kanskje?

CD5 - Disney Versa ✨

Meg og hubby så denne kortfilmen fra Disney kalt Versa om svangerskapstap, sorg og håp ❤️ Tårene mine trilte omtrent fra start til slutt, mens hubby holdt godt og trygt rundt meg. Når filmen var over og vi så på hverandre, så falt det noen tårer nedover hans kinn også. Vi holdt rundt hverandre, han sa «vi skal få det til», og jeg sa «jeg elsker deg». En både fin og sår stund samtidig ❤

IMG_7507.jpeg

Høres ut som dere to er like fantastiske mennesker som fortjener hverandre ♥️
Gøy å se du er i gang! Gleder meg til å følge deg hele veien til terminspire! :love7

Og også, vet ikke om jeg skal si takk for tipset - for har nettopp hylgrått meg igjennom den filmen. Men åh for en vakker film. :sad015

Høres ut som dere to er like fantastiske mennesker som fortjener hverandre ♥️
Gøy å se du er i gang! Gleder meg til å følge deg hele veien til terminspire! :love7
Og også, vet ikke om jeg skal si takk for tipset - for har nettopp hylgrått meg igjennom den filmen. Men åh for en vakker film. :sad015

Åh så snilt sagt, vi er gode for hverandre iallefall :joyful: ❤️ Takk for følget og heiing, håper det endelig blir en terminspire snart :smiley-angelic001 Og jo, tror alle har godt av å se den filmen selv om den er vond, det blir litt forløsende, en måte å prosessere det på, som vi alle som har mistet har godt av :shy::Heartbigred

CD5 - Disney Versa ✨

Meg og hubby så denne kortfilmen fra Disney kalt Versa om svangerskapstap, sorg og håp ❤️ Tårene mine trilte omtrent fra start til slutt, mens hubby holdt godt og trygt rundt meg. Når filmen var over og vi så på hverandre, så falt det noen tårer nedover hans kinn også. Vi holdt rundt hverandre, han sa «vi skal få det til», og jeg sa «jeg elsker deg». En både fin og sår stund samtidig ❤

Vis vedlegget 481864
Herregud, her triller tårene bare av å lese dette innlegget :sad010Vet ikke om jeg orker å se den :hilarious: Men kommer helt sikkert ikke til å klare å la være. Høres ut som et fint øyeblikk for dere :Heartred

CD5 - Disney Versa ✨

Vis vedlegget 481864
Vet ikke om jeg tør å se denne, for jeg begynte også å sippe bare av teksten din :smiley-ashamed004

Herregud, her triller tårene bare av å lese dette innlegget :sad010Vet ikke om jeg orker å se den :hilarious: Men kommer helt sikkert ikke til å klare å la være. Høres ut som et fint øyeblikk for dere :Heartred
Åh fineste Irrgrønn :shy::Heartred Synes filmen var vond, fin og ufattelig vakker samtidig, veldig bra at Disney kan lage noe om noe så sårt og brutalt også! Håper du vil ha godt av å se den, selv om det sikkert vil være vondt, jeg kvidde meg også for å se den, ripper opp i sår som man helst bare vil skyve bort :Heartbigred

CD6 - Tick tock :clock

Har ikke noe spesielt å skrive, annet enn at det endelig føles som at det skjer noe og at tiden endelig har begynt å gå igjen, 5 dager med sprøyter er unnagjort, 6 igjen før UL om bare 1 uke :happy::Heartbigred

IMG_7511.jpeg

CD5 - Disney Versa ✨

Vis vedlegget 481864

Så rørende moment mellom dere, bare det fikk meg til å grine :sad010 Et fint øyeblikk oppi alt av kjærlighet❤️ Var inne å så den, tårene bare rant:sad002

Så rørende moment mellom dere, bare det fikk meg til å grine :sad010 Et fint øyeblikk oppi alt av kjærlighet❤️ Var inne å så den, tårene bare rant:sad002
Ja det var et fint og sårt øyeblikk jeg sent vil glemme, måtte skrive det her inne så jeg husker det bedre eller kan minnes det ved senere anledning :Heartred Filmen er veldig spot-om på hva de som mister går gjennom så den setter i gang noen reaksjoner og følelser ja :sad010:Heartbigred

Back
Topp