1 år siden jeg mistet for første gang 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Jeg skal starte med lavdose hormonstimulering imorgen, gleder meg faktisk til å sette sprøyten 
Masse lykke til! Heier sånn på degCD1 - oppstart nytt fryseforsøk - Hurra!
Nå har jeg akkurat meldt inn menstruasjon til offentlig klinikk, og gleder meg veldig over oppstart nytt forsøk etter lang ventetidJeg skal starte med lavdose hormonstimulering imorgen, gleder meg faktisk til å sette sprøyten
![]()

Lykke tilCD1 - oppstart nytt fryseforsøk - Hurra!
Nå har jeg akkurat meldt inn menstruasjon til offentlig klinikk, og gleder meg veldig over oppstart nytt forsøk etter lang ventetidJeg skal starte med lavdose hormonstimulering imorgen, gleder meg faktisk til å sette sprøyten
![]()

Ja meg og hubby har dradd igang hagesesongen idag, så det er koseligHeier på deg! Vår i luften og fuglekvitter, solen titter frem i Bergen, nå blir det baby![]()

Vi også! Det er herlig!Ja meg og hubby har dradd igang hagesesongen idag, så det er koselig![]()
![]()
Og yess for nytt forsøk er igang

Tusen takk for heiarop dere![]()
Er så glad her at jeg måtte lage en ny nedtelling på alt det spennende som skal skje nå
Vis vedlegget 481736

Hvilken app bruker du til nedtelling?Tusen takk for heiarop dere![]()
Er så glad her at jeg måtte lage en ny nedtelling på alt det spennende som skal skje nå
Vis vedlegget 481736

Den heter Countdown (iOS, vet ikke om de har den for android), og ikonet ser sånn ut:Hvilken app bruker du til nedtelling?![]()

CD 2 - Sprøyta er nå satt
Både godt og vondt å være igang igjen, men mest godt, blir spennende dette her
Vis vedlegget 481774
Håper og krysser for degJa håper det er en liten terminspire i enden av denne rundenGodt å se at du er i gang, håper dette blir en skikkelig god syklus med fin fangstHåper og krysser for deg