Drømmen om en til i familien♡ MA i uke 9+5 i nov'25, SA i uke 11+0 mars'26

Da var det nettopp lagt inn en ny load med aksjer:sign17:sign19:sex Så får vi bare håpe det holder:smiley-angelic001 Ds har vi lagt inn aksjer onsdag, torsdag, fredag og nå lørdag kveld 23.50:smiley-angelic001:smiley-angelic001:smiley-angelic001:smiley-angelic001
Godt jobba av mannen da! Du får hilse ham med et klapp på skuldra fra meg :hilarious:

Hei
leste litt på tråden din nå og ville bare sende gode tanker! ❤️ Min samboer fikk testikkelkreft i fjor sommer, og vi ble gravide på prøving like etter operasjonen, så håper det klaffer for dere! :sign19:sign17 (hos oss endte det dessverre med MA i uke 11, men det hadde jo ikke noe med kreften eller operasjonen å gjøre).
Masse lykke til, håper dere får positive nyheter i morgen! ❤️

Hei
leste litt på tråden din nå og ville bare sende gode tanker! ❤️ Min samboer fikk testikkelkreft i fjor sommer, og vi ble gravide på prøving like etter operasjonen, så håper det klaffer for dere! :sign19:sign17 (hos oss endte det dessverre med MA i uke 11, men det hadde jo ikke noe med kreften eller operasjonen å gjøre).
Masse lykke til, håper dere får positive nyheter i morgen! ❤️

Hei! Så lei meg for at din samboer også har hatt testikkelkreft❤️ Og så forferdelig trist å høre dere mistet spiren i uke MA:sad010 Mistet selv i MA i uke 9+5! Det er ordentlig tøft å gå gjennom❤️

ser ut som samboer kanskje må ha en omgang cellegift(varer i 5 uker med 1 kur i uken). Vi vet ikke helt ennå, da han som ringte fra sykehuset ikke var kreftlege(!!!),men han blir henvist videre fra urologisk til kreftavdelingen, så får vi svar der!

CD28 og har lagt inn aksjer igjen idag kl 09.30:sign17:sign19:sex
Vi prøvde igår kveld også, men da kom han ikke mål( ble så stresset av om barna kom inn):angelic:

Tempen steg litt idag, har hatt el-murringer i 3 dager so idk?:confused013Lyst blodig utflod etter sex nå? Krysser fingrene for skikkelig temphopp imorgen- vanskelig å tempe akkurat nå, for blir vekt av barna hele natta!
Og står med det meste alene, da mannen er sliten❤️ men det skal nok gå:happy119 Håper sånn på mirakelspiren:smiley-angelic001

Fikk tilbakemelding om kreft fra legen som ringte fra urologisk, men han var ikke kreftlege(!!!), så vi fikk ikke helt svar på om mannen måtte ha cellegift eller ei?:confused004 men han blir henvist videre til kreftavdelingen, så får vi svarene der. OM det blir cellegiftbehandling så går en kur over 5 uker med én kur/behandling ukentlig.. så mye venting og KANSKJE i detta gamet her og..

Screenshot_20260413_094907_FF.jpg

Last edited:
Fortsatt litt lyst blodig el-slim, det skal vel være et godt tegn?:angelic: Håper tempen stiger imorgen, men er som sagt litt vanskelig å måle temp, da jeg blir vekt av barna ofte før alarmen, og da temper til litt forskjellige tider:angel5

Fortsatt litt lyst blodig el-slim, det skal vel være et godt tegn?:angelic: Håper tempen stiger imorgen, men er som sagt litt vanskelig å måle temp, da jeg blir vekt av barna ofte før alarmen, og da temper til litt forskjellige tider:angel5
Jeg fikk blodig slim på selve eggløsningsdagen en av gangene jeg ble gravid. Mistet alt håpet den syklusen pga blodet, men det var visst et godt tegn. Krysser fingrene for deg. :Heartred

Jeg fikk blodig slim på selve eggløsningsdagen en av gangene jeg ble gravid. Mistet alt håpet den syklusen pga blodet, men det var visst et godt tegn. Krysser fingrene for deg. :Heartred

:signs001Takk for at du gir meg litt HÅP oppi alt:shy::Heartred

Hadde vært så fint om du ble gravid nå, etter alt det vonde dere har stått i og står i. :smiley-angelic001 Visste ikke før jeg opplevde det selv, at det regnes som ekstra fruktbart å ha litt blod i eggløsningsslimet. Syntes ikke det hørtes logisk ut, men det er vel noe i det. :)

Nåårh, takk for at du heier meg fram:smiley-angelic003:Heartred Ja, en tenker jo egentlig motsatt, at blod ikke er et godt tegn, men det skal jo være tegn op at en er ekstra fruktbar❤️ Hvor er du I syklusen nå?❤️

Kjent så murringer og el-smerter i hele dag. Er så jævla øm nederst i hele magen... om ikke EL har vært, så skjønner jeg ingenting:p:confused004

Nåårh, takk for at du heier meg fram:smiley-angelic003:Heartred Ja, en tenker jo egentlig motsatt, at blod ikke er et godt tegn, men det skal jo være tegn op at en er ekstra fruktbar❤️ Hvor er du I syklusen nå?❤️
Blod er skummelt, spesielt når man er prøver. Jeg er 1 eller 2dpo tror jeg. Trodde jeg hadde el på søndag basert på tester og temping, men så hadde jeg intense smerter i går som jeg ikke pleier å ha. Så kanskje eggløsning var i går i stedet.

Blod er skummelt, spesielt når man er prøver. Jeg er 1 eller 2dpo tror jeg. Trodde jeg hadde el på søndag basert på tester og temping, men så hadde jeg intense smerter i går som jeg ikke pleier å ha. Så kanskje eggløsning var i går i stedet.

Ja, blod er skummelt både som prøver og som gravid❤️ oh, så ligger vi kanskje helt likt i løypa :smiley-bounce012 Hadde så vondt igår atte(pleier å ha meget vonde el-smerter):p Håper for oss:smiley-angelic001:Heartred

CD29 og trooor jeg er i dpo-land:smiley-bounce012:happy093.:cool05:dance008:dance011:gen014 Hadde så sykt vonde el-smerter igår, var så vondt atte:wtf:7 dager igjen til testetøsa slippes friiii:smiley-bounce015:happy112
Screenshot_20260414_113427_FF.jpg

Dette ser bra ut! Gjort så godt som dere kan, som er mer enn ved nok mtp situasjonen! Har dere hørt noe mer fra urolog?

Ja, gjort hva vi kan iallefall❤️

CD30 og skjønner NADA:confused004 Hatt så skikkelig vonde el-smerter/mensensmerter idag? Kom spotting med litt el-slim når jeg tørket meg idag tidlig, men tempen har steget? Enten er jeg 2dpo eller eggløsning idag.. Rart, for har ellers hatt helt creamy utflod i 2 dager:confused013 Dårlig sjans for bebis om EL var idag.. FF mener 3 dpo, men var mandag jeg hadde vondest. Første testene ryker om 6 dager uansett:hilarious:
Screenshot_20260415_085033_FF.jpg

CD30 og skjønner NADA:confused004 Hatt så skikkelig vonde el-smerter/mensensmerter idag? Kom spotting med litt el-slim når jeg tørket meg idag tidlig, men tempen har steget? Enten er jeg 2dpo eller eggløsning idag.. Rart, for har ellers hatt helt creamy utflod i 2 dager:confused013 Dårlig sjans for bebis om EL var idag.. FF mener 3 dpo, men var mandag jeg hadde vondest. Første testene ryker om 6 dager uansett:hilarious:
Vis vedlegget 481888
Dere får legge inn ekstra aksjer i dag om dere får mulighet ❤️ kan jo evt være et egg nr2 som slapp.

Back
Topp