Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha jaaaa, så hyggelig med omtanke
Jeg er så syyyykt sprekkeferdig så skjønner ikke hvordan dette hadde skulle gått noe lenger, men vagger rundt og prøver å gjøre klart de siste småting til lillesøster sin ankomst nå! I dag kommer en del familie på besøk, det blir for å vaske litt på soverommet og flytte på litt ting der jeg ikke når til
Men er koselig med litt ventetid sammen med familie
Men ja, minuttene går saaaaakte 
Full service, en velkomstkomite og rød løper til lillesøster kommerHaha jaaaa, så hyggelig med omtanke![]()
Jeg er så syyyykt sprekkeferdig så skjønner ikke hvordan dette hadde skulle gått noe lenger, men vagger rundt og prøver å gjøre klart de siste småting til lillesøster sin ankomst nå! I dag kommer en del familie på besøk, det blir for å vaske litt på soverommet og flytte på litt ting der jeg ikke når til
Men er koselig med litt ventetid sammen med familie
Men ja, minuttene går saaaaakte
![]()
Så koselig at familien kommer og hjelper til litt, da går forhåpentligvis tiden litt fortere også 
Ja det er koselig at det er så stas for de og! Ja, fikk masse hjelp, så nå kan jeg senke skuldrene ganske bra herFull service, en velkomstkomite og rød løper til lillesøster kommerSå koselig at familien kommer og hjelper til litt, da går forhåpentligvis tiden litt fortere også
![]()
Resten må bare vente 

Kose deg masse med lille nurket, bare nyyyt babyboblenÅåå gratulererLillesøster er her!
Verdens fineste og søteste lillesøster kom med keisersnitt som planlagt 14 April kl. 08:47. Hun var rett under 4 kg og 50 cm lang. Det ble en veldig vellykket operasjon uten komplikasjoner og sterk og fin baby girl
Nå er det tilhealing og hvile noen dager på sykehuset![]()

Åååå gratulerer så mye!Lillesøster er her!
Verdens fineste og søteste lillesøster kom med keisersnitt som planlagt 14 April kl. 08:47. Hun var rett under 4 kg og 50 cm lang. Det ble en veldig vellykket operasjon uten komplikasjoner og sterk og fin baby girl
Nå er det tilhealing og hvile noen dager på sykehuset![]()