Babydrømmen <3

Ja, syntes det tok år og dag, først å få tatt sædprøve og så på å vente på time hos gyn. Fordelen var at de ikke trengte å gjøre noe på sykehuset og kom rett på venteliste for oppstart. Tror det tokk ca et år fra vi tokk opp med fastlegene til vi hadde første samtale på sykehuset
Æsj, kjedelig at det skal ta så lang tid og være så vanskelig å få hjelp! Sykehuset her gjør jo ingenting, dem må henvise meg videre til en annen plass i tillegg :sorry:

Uff, får så vondt av deg :sorry: Må være et mareritt å stå i prøvingen over så lang tid:smiley-angry017 Sender deg en stor klem❤️

PP21 - CD7

igår kveld tok jeg 4 dose med letrozol denne syklusen. Jeg blir altså så trøtt og nedstemt av dem, men det er jo selvfølgelig verdt det hvis det hjelper, men dagene før eggløsning er så tunge! Så kommer dagene etter eggløsning som er tunge på en helt annen måte.
Håper eggløsning kommer like tidlig den her runden på letrozol som forrige runde, altså CD14. Vi får påskebesøk CD16, å da er det ikke noe sjans for aksjelegging her i huset, da det er veldig lytt :hilarious:
Hvis eggløsning blir på CD14, blir termin i følge unnfangelse 24. Desember, håper det er et tegn! Ønsket egentlig ikke termin i desember, men vi er kommet så langt at vi ikke kan unne oss den goden å ikke ønske det. Lille framtidige baby er så høyt ønsket at uansett dag er bra nok og vi skal gjøre det beste av det:Heartred Men det kan jo bli verdens største og fineste julegave for hele familien da, begynner jo å gråte bare av å tenke på det :Heartred (damn you letrozol som gjør meg så følsom :hilarious:)
Uansett nok en påske går jeg i møte som ikke gravid, å det tenker jeg at jeg skal nyte til det fulle! Blir spekemat og en øl i tide og utide altså, har jo fri i påska også! :hilarious: Har generelt vært veldig sparsom på alkohol i prøveperioden, men det er jo lov å unne seg litt kos da.

PP21 - CD15

Litt av en tempdropp jeg fikk igår :hilarious: men uansett, EL testene er positive idag, så blir nok EL i morgen da :happy:
Heldigvis går kanskje de første dagene i dpo-land litt fort, får besøk i påsken :)
Har fått lagt aksjer CD 12, 14 og vi legger noen aksjer ikveld også, skal være godt innenfor det :) Siste sjanse for 26 baby! Pleeeeease la det gå denne gangen!
Screenshot_20260331_111907_FF.jpg

1000004601.jpg

PP21 - CD22 - 6DPO

Dagene gikk fort helt fram til påska var over, nå går det så treeeegt! Denne gangen som alle de andre gangene skal jeg prøve å vente med testingen, har flyttet testene ut av badet i håp om at det hjelper, men hvem prøver jeg egentlig å lure? :hilarious: Tempen, ja den ser dere under, den har vært like jojo som søvnen min dene syklusen, henger kanskje sammen? :hilarious:

Symptomer:
Drømmer, MYE, rare drømmer. Gjerne mellom 5-10 forskjellige syke drømmer på en natt! Som betyr at søvn er stor mangelvare.
Ellers murrer det i magen, løs mage, det eneste som er forskjell på murring er at det bare murrer litt dypt nede på midten av magen, før har det brukt å være mer murrende stikking på høyre side.

1000004654.jpg

PP21 - CD29 - 13DPO

Da ble det ingen baby i 2026 heller :smiley-angry017
Tempen falt idag og testen er negativ, bare å vente på TR som kommer idag eller i morgen.
Jeg er helt tom, jeg vet ikke hvordan vi skal komme gjennom dette.. Nå har det gått 2 år med prøving, uten baby som resultat, jeg blir heller ikke noe yngre.

1000004694.jpg

Back
Topp