PP21 - CD7
igår kveld tok jeg 4 dose med letrozol denne syklusen. Jeg blir altså så trøtt og nedstemt av dem, men det er jo selvfølgelig verdt det hvis det hjelper, men dagene før eggløsning er så tunge! Så kommer dagene etter eggløsning som er tunge på en helt annen måte.
Håper eggløsning kommer like tidlig den her runden på letrozol som forrige runde, altså CD14. Vi får påskebesøk CD16, å da er det ikke noe sjans for aksjelegging her i huset, da det er veldig lytt

Hvis eggløsning blir på CD14, blir termin i følge unnfangelse 24. Desember, håper det er et tegn! Ønsket egentlig ikke termin i desember, men vi er kommet så langt at vi ikke kan unne oss den goden å ikke ønske det. Lille framtidige baby er så høyt ønsket at uansett dag er bra nok og vi skal gjøre det beste av det

Men det kan jo bli verdens største og fineste julegave for hele familien da, begynner jo å gråte bare av å tenke på det

(damn you letrozol som gjør meg så følsom

)
Uansett nok en påske går jeg i møte som ikke gravid, å det tenker jeg at jeg skal nyte til det fulle! Blir spekemat og en øl i tide og utide altså, har jo fri i påska også!

Har generelt vært veldig sparsom på alkohol i prøveperioden, men det er jo lov å unne seg litt kos da.